Il iubesc, dar... am un amant

Se spune ca pentru o femeie casatorita, barbatul ideal este, in acelasi timp, sot, amant si prieten. Pentru cele necasatorite inca... posibil viitor sot, un amant...
Se spune ca pentru o femeie casatorita, barbatul ideal este, in acelasi timp, sot, amant si prieten. Pentru cele necasatorite inca... posibil viitor sot, un amant extraordinar si un prieten cu care se poate discuta absolut orice.

Dar ce poti face atunci cand, casatorita fiind, ti se aprind calcaiele dupa altcineva decat sotul tau? Sau ai un prieten, pe care sustii ca il iubesti, dar ai un amant?

Este aproape imposibil sa nu fi auzit de un caz de acest gen. Totusi, de ce se intampla acest lucru? Poate fi socotit un paradox in existenta relatiei conjugale: se intampla de multe ori ca, desi femeia este indragostita de partenerul oficial si sustine ca il iubeste foarte mult, sa fie reticenta la jocurile erotice propuse de acesta, si ma refer aici la acele acte sexuale considerate, inca, tabu (sex oral, sex anal etc).

Deci, un punct important pentru care femeia alege sa isi gaseasca "alinarea" in bratele unui amant ar putea fi consistenta actului sexual. Intrebate de ce nu accepta sa faca si aceste lucruri cu partenerul lor, acestea replica faptul ca exista o anume rusine inexplicabila, amantul reusind sa le ofere o libertate pe care nu o gasesc in casnicie. Dar de ce? De ce ar trebui sa existe subiecte tabu intr-un cuplu?

Intr-o relatie de iubire trebuie sa existe comunicare, sa isi exprime fiecare, unul altuia, placerile si sa fie capabili sa isi inteleaga nevoile.

Exista si cazuri de genul: "femeie, trecuta de 30 de ani, casatorita, un copil, am cunoscut, de curand, un barbat pentru care am inceput sa am sentimente puternice, dar imi iubesc sotul.
Ce pot sa fac? Se poate sa iti iubesti sotul si sa ai sentimente puternice fata de un alt barbat?"

Daca este vorba doar despre niste sentimente de admiratie... nu este un lucru tocmai rau, dar sentimentele puternice pot insemna si dragoste profunda, iar ceea ce simti pentru sotul tau sa fie ceva confuz. Crezi ca este iubire, dar, de fapt, poate fi obisnuinta, o dragoste amagitoare sau plictisitoare.

Se intampla ca, de multe ori, aceasta noua aparitie masculina din viata unei femei sa fie doar o faza trecatoare, iar mai tarziu sa regrete concluziile trase in pripa.

Ce e de facut in acest caz? In primul rand, fa-ti ordine in sentimente, gandeste-te la copil si la sotul tau, poarta o discutie cu el intai si, daca este cazul, si cu micutul tau. Nu are niciun rost sa ii faci sa sufere, iar tu sa te chinui intr-o relatie in care nu iti mai gasesti fericirea. In acest caz, v-ar putea ajuta sedintele de terapie de cuplu, pentru a vedea daca problemele pe care le aveti pot fi rezolvate.

Daca nu, divortul este cea mai dreapta alegere. Nu are rost sa traiesti o viata dubla, sa faci "naveta" intre sot, copil si amant! Ar fi un lucru imoral, un stres continuu si ai putea sa risti sa ii pierzi pe amandoi, iar copilul te-ar putea privi ca pe un dusman. Divortul poate fi un pas foarte greu pentru oricine, mai ales daca ai copii, dar se dovedeste a fi, de multe ori, o alegere buna, in astfel de cazuri.

Poate barbatul aparut din senin te-a ajutat sa vezi lucrurile altfel, sa iti descoperi noi sentimente, de care nu erai constienta.
Poate voi doi nu veti sfarsi prin a va casatori, dar macar ti-ai facut ordine in sentimente si nu mai traiesti intr-o minciuna.

Aparitia unui nou barbat in viata unei femei se poate intampla oricand, chiar si atunci cand aceasta are 30 de ani de casnicie. Acest lucru este valabil si in cazul barbatilor. Important este ca fiecare sa stie sa trateze situatia cu mult tact.

Dar in cazul in care ai o relatie stabila, de cativa ani, nu esti casatorita cu partenerul tau oficial, dar iti "petreci" pauzele de masa de la job cu amantul? Declari in toate partile ca il iubesti pe cel care ar putea deveni viitorul tau sot, dar este foarte plictisitor in pat si preferi micile escapade din pauzele de job.

Oare acel om, care ti-a declarat in repetate randuri iubirea lui si te considera femeia cu care vrea sa isi petreasca toata viata, merita asa ceva? Cand veti fi casatoriti vei putea spune ca il inseli in mod oficial.

Exista cazuri in care si acel amant are o prietena, dar amandoi preferati aceste intalniri pentru a va potoli poftele carnale. Este normal, fiecare dintre noi are nevoi, dar poate ca sexul nu este o nevoie care trebuie satisfacuta oricand, oricum si cu oricine. Mai ales in cazul in care ai deja un partener oficial, dar, in acelasi timp, preferi sa mai ai inca unul care reuseste sa iti satisfaca dorintele sexuale.

Poate fi o situatie incitanta, la birou, pe furis, un barbat nou in viata ta, dar oare merita efortul? Daca nu te simti implinita alaturi de partenerul oficial, atunci ce rost mai are relatia dintre voi? Miniciuna si jocul "la dublu" nu sunt rezolvarea acestui caz.

Odata cu trecerea timpului, sentimenetele existente intr-o relatie in care suntem implicate mai scad in intensitate si, de aceea, menirea noastra (dar si a partenerului) este sa incercam sa le sustinem si sa le improspatam mereu.
Poate sexul nu mai este la fel de incitant cum era la inceputul relatiei, dar poate fi imbunatatit.

Pana la urma, nu conteaza ca ai trait alaturi de cineva 30 de ani, daca nu ai respectat si ai mintit persoana respectiva, fara remuscare. Nu conteaza numarul de ani, conteaza calitatea clipelor pe care le-ati petrecut impreuna, respectul pe care il purtati unul altuia.

De cele mai multe ori, femeile care isi insala partenerii sunt blamate. Acestea declara ca isi iubesc partenerii oficiali, dar, pur si simplu, si-au dorit ceva nou, dar uita ca noutatea poate fi redescoperita oricand in relatia actuala. Asta, bineinteles, daca isi iubesc si respecta cu adevarat partenerul si considera ca este barbatul ideal pentru ele.

Dar totusi, de ce isi insala femeile partenerii pe care declara ca ii iubesc? Pot raspunde ca o fac din plictiseala, razbunare, datorita unui imbold de moment sau, pur si simplu, pentru distractie. Dar oare "a iubi" si "a insela" nu sunt doua verbe total opuse? Verbul "a iubi" poate insemna multe, dar cu siguranta nu si "a insela".

Nimeni nu iti poate interzice sa ai un amant, dar exista o lege nescrisa a moralei. Fiecare isi traieste viata cum doreste, dar nu are rost sa te chinui sau sa ii faci pe altii sa sufere si de aceea pledez pentru fidelitatea in cuplu.
Daca nu simti ca partenerul te poate implini fizic si psihic, nu trebuie sa ii stai alaturi din mila sau pentru ca este un "om bun". Noi, femeile, putem trai frumos fara sa inselam increderea celui de langa noi.
 

Comentariile 51-94 din 94

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • olena pe 4 Iul 2009, 18:41
    Pentru ANA (23iun2009)

    Draga mea daca ai sti cita dreptate i-ti dau, deoarece, aproape in aceeasi situatie ma aflu si eu. E cumplit sa iubesti la disperare, sa suferi, sa realizezi ca poate nu chiar merita sa oferi atita dragoste si totusi sa nu poti renunta, crezind ca se termina lumea daca nu ai mai fi cu el macar citeva clipe. La fel ca si tine am ajuns dependenta de el si nu pot sa-mi imaginez viata fara el. Cine nu a trecut prin asa ceva ,v-as ruga sa nu judecati pe altii. NICIODATA SA NU SPUNETI.............NICIODATA.Ana daca vrei sa vb. mai multe, m-as bucura sa-mi dai ID tau. Ai grija de tine.

    6
    0

  • Ana pe 23 Iun 2009, 08:57
    Amagire

    E foarte usor sa judeci pe cineva care inseala crezand ca tu nu o vei face niciodata.Dar niciodata sa nu spuneti...........niciodata.Te pornesti plin de ura intr-o razbunare sau in cautarea fericirii si nu gasesti in final decat suferinta.Da,pentru ca toate trebuie sa aiba un final,fie casnicia ,fie relatia.Indiferent cat de implinite,frumoase ne simtim nu compenseaza cu nimic suferinta.Ar putea afla sotul tau si-atunci te trezesti la un moment dat in viata cand poti pierde totul:copii,casa,munca ta de-o viata.Amantul are si el familie si indiferent cate declaratii de dragoste iti va face ,niciodata nu-si va lasa familia pentru tine.Nu dau sfaturi,pur si simplu vorbesc din experienta.Sunt momente in care sufar cumplit,dar nu am puterea sa renunt.De ce?Nu stiu cum voi reactiona fara el,simt ca nu m-as putea lipsi de secundele de fericire atunci cand suntem impreuna.Am ajuns dependenta de el.Ar fi trebuit sa nu-l primesc in viata mea.Asa ar fi trebuit!Ar fi trebuit sa nu insel!Ar fi trebuit multe,dar uite ca nicodata nu facem ce trebuie.........Intr-o zi voi gasi puterea de a pune punct,dar nu ma pot gandi la ziua de dupa........

    5
    2

  • pikadely pe 17 Iun 2009, 13:06
    pt dana

    sincer..eu cred k ar trebui sa gasesti pe cineva liber..pt k barbatul casatorit niciodata nu te va vedea mai mult decat ca pe o amanta..eu asa cred..poate ar fi timpul sa te gandesti mai mult la tine...uite si eu am un prieten(avem o relatie de 4 ani)si mie mi se aprind calcaiele dupa un barbat insurat...totusi ma stapanesc sa nu fac vreo greseala pe care as putea regreta....probabil ma gandesc la barbatul insurat din cauza faptului k a aparut rutina in relatia mea si tipul "nou" ma face sa ma simt din nou atragatoare.

    4
    1

  • dana pe 11 Iun 2009, 16:34
    suferinta

    sunt intr o relatie cu un barbat casatorit, de 4 ani deja, stiu ca trebuie sa mi fac viata mea, dar nu pot sa ma despart il iubesc foarte mult, nu mi imaginez viata fara el, sa intimplat ca am gasit pe cineva care ma atras ffff mult, si l am inselat pe acesta(el nestiind lucrul acesta), dar oricum m am intors la el, dati mi un sfat ce sa fac :(((((((((

    4
    0

  • ella pe 7 Iun 2009, 17:48
    Pt Maria

    desi raspunsul vine tarziu, sper totusi sa il citesti , nu , nu m-am mai culcat cu sotul meu , intamplarea a facut ca el sa plece din tara pentru o perioada de timp , dar iti spun sincer ca nu cred ca as fi fost in stare sa o fac , nu as fi putut , nu sunt genul de persoana care sa pot face asta , sotul meu a fost singurul barbat din viata mea .....dar nu regret nimik din ce traiesc acum si nici nu ma simt vinovata , divortul se apropie EL imi este alaturi , iar mai departe vom vedea ce va fi , nu pot spune ca te sfatuiesc sa divortezi , tu stii mai bn ce e bn pt tine , dar eu una nu puteam trai o viata dubla

    5
    2

  • just_you pe 7 Iun 2009, 00:37
    depinde

    decat sa inseli mai bine pui stop relatiei ,casniciei decat sa ranesti persoana de alaturi ..poate unii merita sa fie raniti dar daca mintim si inselam persoana de alaturi si nu regretam ceea ce facem inseamna ca nu ne respectam si ca ramanem intr-o relatie,casnicie doar de dragul obisnuintei ..nu am inselat si nu vreau sa insel vreodata.am avut ocazii dar m-am abtinut pt ca consideram ca cel de alaturi nu merita asa ceva ..daca te respecti pe tine si pe cel de alaturi iti iei inima in dinti si faci ceea ce trebuie ...

    2
    2

  • just_you pe 7 Iun 2009, 00:32
    depinde...

    barbatii nu inseala doar pt ca nu le oferi cascadorii in pat,inseala pt ca nu mai simt nimic fata de partenera si ca gasesc in cealalta liniste,comunicare,intelegere,respect..nu toti inseala din motive sexuale ci si din aceleasi motive ca si femeile...sunt si barbatii care vor altceva in pat si cauta in alta parte ceea ce nu pot cere partenerei din rusine fata de ea,dar nu toti cauta sex..nu le iau apararea dar nu trebuie sa generalizam...societatea romaneaca mereu va pune la .,pt ca noi totusi navem acelceleasi mentalitati.zid care inseala

    3
    2

  • maria pe 24 Apr 2009, 13:54
    intrebare pt ella

    ma regasesc in povestea ellei; doar ca nu ma gandesc sa divortez deoarece am o fetita de 10 ani si am construit o casa impreuna cu sotul meu. Chinul e cumplit. As vrea sa o intrb pe ella daca s-a mai culcat cu sotul ei dupa ce a avut amant? A mimat totul? Cum s-a descurcat?

    4
    1

  • adi pe 28 Mar 2009, 18:12
    family

    este foarte interesant ce se scrie aici. este o realitatate cruda dar dreapta

    4
    2

  • ella pe 19 Mar 2009, 13:11
    nu ma simt vinovata

    sunt casatorita de 9 ani , la varsta de 21 de ani , desi nimeni nu a fost deacord cu aceasta casnicie ,cu faptul ca eram prea tineri , m-am incapatanat si m-am casatorit , cred ca il iubeam acum chiar nu imi dau seama de am facut acest pas.....nu stiu daca am fost fericita vreodata dar nici nu am putut sa pun capat casnicieie , devenise o rutina , obisnuinta , iar in ultima perioda un cosmar , nu mai simt nimik pentru el , absolot nimik ......intr-o zi cineva m-ai aratat un zambet si mi-a intins o mana , un umar pe care sa imi sprijin capul si sa imi descarc sufletul .....doar ca m-am indragostit de zambetul acela , am simtit dupa multi ani ca viata poate fi si altfel si fara sa ezit nici o clipa mi-am inselat sotul si il insel si acum , si culmea nu ma simt vinovata cu absolut nimik, cand ma gandesc la sotul meu nu imi aduc aminte decat de lacrimile mele si de cum il imploram sa fie altfel , sa ma faca sa ma simt iubita , fericita ...dar nu a facut-o niciodata .......acum sunt o femeie implinita si fericita , am o relatie cu un om minunat care imi ofera totul , ma iubeste si il iubesc...............probabil ca cat de curand voi inainta actele de divort ... nu regret nimik din c e am facut si inca odata nu ma simt deloc vinovata ca mi-am gasit ceea ce mi-a lipsit atatia ani in bratele altcuiva ......iubire , respect , comunicare , intelegere...viata merge inainte

    9
    0

  • andreea pe 10 Mar 2009, 11:41
    insel...

    sunt maritata de putin timp sunt cu el de 7 ani si avem un copil de 3 ani,e barbatul pe care l-am iubit cel mai mult si e sotul ideal e mereu atent simt k ma iubeste si cu toate astea l-am inselat culmea cu un prieten de al lui,cel mai urat e k nu stiu de ce am facut asta pt k sunt constienta k nu merita dar pur si simplu m-am simtit mult prea atrasa de celalal incat nu am putut sa ai rezista...

    4
    4

  • elena pe 7 Mar 2009, 16:42
    infidelitate

    am avut o relatie de 4 ani cu un baiat si pot sa spun ca l-am inselat de cateva ori pt ca si el m-a inselat de nenumarate ori.nu cred ca e bine sa inseli parerea mea,dar daca el nu e asa cum trebuie sa fie nu ai alta varianta,trebuie sa te razbuni pt ca nu suporti sa te insele si tu sa stai dupa el sa-l astepti.l-am iubit f mult dar cate mi-a facut nu am putut sa-l iert.ne-am despartit de 3 luni si pot spune ca nu-mi pare rau ce am facut.VIATA MERGE INAINTE!

    7
    1

  • eveline pe 2 Dec 2008, 02:41
    amant

    sunt casatorita de 5 ani si am amant de 2 ani,ne iubim foarte mult si nu vrem sa renuntam unul la celalalt,intradevar nu poti iubi 2 barbati deodata dar eu nici nu pot renunta la nici unul dintre ei...poate daca o sa afle sotul o sa ma paraseasca si atunci sigur raman cu amantul daca nu o sa continui la fel....pana cand ...nu stiu....

    6
    4

  • carmen pe 17 Oct 2008, 00:08
    iubesc un barbat insurat

    de o luna de zila ma int in fiecare zi cu un barbat.are 28 si eu 22 de ani.este casatorit si are un baiatel de 5 ani.il iubesc si eu ma iubeste, chiar foarte mult. este f hotarat de ceea ce vrea: o sa divorteze.pt ca nu este fericit cu ea.se mai intampla ca atunci cand sunt cu el sa l sune sotia si ii vb f urat.ma deranjeaza chestia asta pt k as putea fi si eu vreodata in situatia ei...dar sunt mai mult decat convinsa k ne iubim si vrem sa ramanem impreuna.ce sa fac?sa l las sa divorteze si sa ramanem impreuna sau sa ne vedem fiecare de viata lui.....viata pe care nu ne o imaginam unul fara altul?sunt disperata...este f trist ......nush ce sa fac....

    1
    2

  • dana@ pe 8 Oct 2008, 00:38
    amant

    eu cred ca dupa ce te casatoresti se schimba totul intr-o relatie.de aiai multe isi cauta refugiu in alta parte.eu nu condamn femeile ce au u amant pt ca inseamna ca sotu nui ofera ceea cei trebe.

    6
    1

  • dana@ pe 8 Oct 2008, 00:34
    amant

    va dau un sfat la toate:nu va cautati amant ca te poti indragosti shi dupaia ai mai rau decat inainte sal cunosti!!!!!!!!

    5
    1

  • just_laura87 pe 28 Aug 2008, 17:10
    suparata asa am cazut si eu in plasa

    in fine la mn e inver iubesc un barbat insurat:((... dupa 9 luni am aflat ca el este insurat si are un baietel de 8 ani:((... acum 1 luna am aflat din prostie am luat un program de la politie si bagat numele lui si adresa si mi-a dat cu cine sta ...etc... si de 1 luna stau asa nu stiu ce voi face il iubesc mult am facut concedii impreuna suntem mereu aproape la greu unul de calalalt.. el sustine ca ma mintit dintr-un singur motiv ca sa trezit indragostit dintr-o data si nu a mai putut sa imi spuna si daia ma mintit 9 luni:(.... ex tatal meu la fel ne-a parasit pe mn si pe mama mea pt alta femeie... off nu as vrea sa am acelasi exemplu de la el vreua sa iau un lucru bun nu mizerile lui dar nu pot:((...numai la copil ma gandesc si dupa la ea.. pe ea o tine saraca in casa si pe mn in puff.... bn cat se pate ca sa nu il parasesc nu stie ce sa imi faca ... problema este ca eu il iubesc si nu am departat asa ceva de el..off ce ma fac astept sfaturi:((... id-ul meu de mess este just_laura87@yahoo.com

    1
    0

  • ada pe 20 Aug 2008, 07:49
    sunt de acord cu lupu

    eu nu-l iubesc si am un amant pe placul meu TE PUP BRICHETA

    2
    0

  • lupu pe 15 Aug 2008, 17:43
    curiozitate?????hm.....

    daca e sa inseli pe cineva sigur nu ai sa o faci pur si simplu din curiozitate ! sant sentimente , nevoi si lipsuri ar fi o mie de motive dar nu te poti minti o viata intreaga ca totul merge perfect . sant oameni si oameni nu judeca caci vei fi judecat(a) e mai rau atunci cand incepi sa te judeci singur(a).!

    1
    1

  • elle pe 15 Aug 2008, 13:02
    despre Dragoste

    Si eu trec printr-o situatie dificila, si ceea ce este mai dificil este ca nici macar eu nu imi dau seama din ce cauza am ajuns aici. Ma gandesc ca daca as gasi cauza, as avea sansa sa gasesc si remediul. Adica am un sot deosebit. Ne intelegem perfect, sexul este nemaipomenit inca chiar dupa 12 ani de casnicie, avem un copil de 9 ani, deci problema nu este sexul, cascadoriile si toate celelalte ...probabil ca pb este comunicarea, sau Dragostea aceea cu D mare care te trazneste, innebuneste ademeneste si pana la urma distruge. Pentru ca te epuizeaza, pentru ca suntem oameni si nu se poate ca mai devreme sau mai tarziu sa nu ne franga inima. Nu stiu cum si de ce si-a facut loc in viata mea o alta relatie, adica nevoia unei alte relatii...ce sa zic, unul in fata celuilalt am simtit atractia fizica si am rezistat, nu am facut nici un gest care sa tradeze sau incurajeze...nu am lasat sa se vada cat de mult as fi vrut...pentru ca aveam un sot acasa care imi oferea tot ceea ce doream. M-am gandit ca este trecator, ca este doar o mare dorinta de aventura. Viata a facut ca el sa plece din localit, din tara, si de atunci am dezvoltat o relatie pe net, ceea ce mi-a dat certitudinea ca era El, ca ...si am inceput sa il iubesc. De fapt m-am trezit dependenta de relatia asta VIRTUALA. Nu stiu daca unei relatii reale i-as putea face fata pentru ca nu cred ca Dragostea se poate imparti la doi, dar atunci pe cine iubesc eu? Intotdeauna am gandit ca trebuie sa iubesc pe cine ma iubeste, sa apreciez pe cine ma apreciaza... Sigur in paralel remuscari, sentimentul de vina si de pacat...furand fiecare clipa din fata calculatorului. Dupa doi ani, m-am trezit singura in aceasta virtuala relatie, scriind de una singura, el doar sunandu-ma foarte rar. Dar nu a avut puterea sa scrie, sau sa spuna STOP. Nu as putea spune ca viata mea alaturi de sotul meu s-a schimbat. Suntem aceiasi. Ne simtim foarte bine impreuna dar simt nevoia sa evadez. Si am devenit dependenta de asta. Sunt o femeie frumoasa. Castig multi bani. Am un sot care ma iubeste. Am un copil reusit. Teoretic nu as avea motive sa caut necazurile cu lumanarea. Cu toate astea trec prin ceea ce trec. Pentru ca Dragostea nu poate fi controlata, legata, incatusata. Ma rog la Dumnezeu sa imi arate calea cea mai buna nu doar pentru mine si copilul meu, ci pentru noi toti sase...adica si sotul meu, si pentru el si sotia lui, copilul lui...Sunt prea multe vieti dependente de o dragoste fie ea cat de mare.... Si cu toate astea cred ca o sa il iubesc pana cand am sa mor, chiar daca nu o sa existe nici o cale.

    7
    0

  • sincer pe 15 Aug 2008, 11:49
    DACA AI FOST CURIOASA SA O FACI CU UN ALT BARBAT O SAVINA SI URMATORUL PAS DE-A INSELA MEREU .

    DE CE NU DESCHIDETI OCHI INAINTE DE A FACE PE CINEVA SA SUFERE

    2
    4

  • cristy pe 6 Aug 2008, 12:21
    si eu am inselat......

    da, am inselat si eu si am ajuns pana la a ma desparti si a ma recasatori cu "amantul" desi aveam un copil cu primul sot. De ce am facut-o??? Exact pentru motivele pe care le-am vazut enumerate mai sus..lipsa de comunicare, neglijenta, .....s.a. Pentru ca el a aparut exact cand credeam ca traiesc degeaba, cand nu ma mai simteam femeie langa sotul meu. Copilul avea deja 3 ani si jumatate, ne canalizasem atentia asupra copilului si cand acesta a mai crescut ne-am dat seama ca aveam preocupari si idealuri paralele. In schim nu regret nimic, poate ca am fost o norocoasa, am deja 4 ani de casnicie cu "amantul" si un copil impreuna si totul e minunat. Eu n-am inselat din cauza ca imi doream sa fac sex cu altul (desi sotul meu fusese singurul barbat din viata mea), ci pur si simplu dupa o relatie platonica de vreo 5 luni totul a venit de la sine. Pot sa va mai spun ca dupa ce am "comis-o" in urmatoarele 3 luni am si divortat pentru ca nu mai suportam situatia respectiva. Asta e viata...mai cu bune mai cu rele.....

    6
    1

  • lupu pe 4 Aug 2008, 08:35
    amanti ?

    parerea mea...viata este scurta ! traieste din plin fiecare clipa , fara regrete si remuscari . de ce nu ? a insela nu mi se pare ceva iesit din comun , chiar daca esti casatorit ...lipsa de comunicare si afectiunea sant doua lucruri de care fiecare om are nevoie , iar cand aceste nu le mai gasesti la partenerul de viata incepi sa cauti in alta parte ...si sexul este un motiv de ati insela parteneru .in casatorie cu trecerea anilor totul devine obisnuinta si nici unul din parteneri nu o sa mai fie multumit ..Inselatul este un pacat dar un pacat indicat :)) te mentine in forma ! si uneori poate salva o casnicie !Regrete ?? depinde ....nu e bine sa regreti ,te simti bine cand esti cu el ? de ce ai regreta? Moralitate ..e un subiect invechit in ziua de azi ...uitati-va in jurul vostru priviti realitatea si acceptati-o!!! barbatii si femeile sant diferiti... poate , dar si femeile si barbatii avem aceleasi nevoi !

    10
    2

  • fara denumire pe 2 Aug 2008, 18:12
    ...

    imi cer scuze ptr eroare,am vrut sa zic,o sa ajuga timpu sa fii judecata,nu educata

    2
    1

  • fara denumire pe 2 Aug 2008, 18:09
    fiecare floare isi are aroma

    niciodata n-ar trebui sa zici hop pina nu ai sarit gardul,e bine sa judeci pe cineva stind cumintica acasa linga iubitul tau,DAR gindeste-te ca intr-o zi poate sa se intoarca roata si sa ajungi tu sa fii educata,shi fetelor daca atit sacrazlizati DRAGOSTEA,dati-mi si voi o definitie la dragoste,kiar crede-ti ca dac la inceput tot e bine si frumos asa o sa fie mereu?Banal,cu timpul casnicia,capata alte fete si culori,da eu acu am un prieten pe care il iubesc si stiu ca este ceea ce-mi trebuie pentru o casnicie normala,DAR din careva motive el acu e la puscarie deja de jumatate de an,o sa iasa peste vreo 5-6 ani,cine stie,acu am pe altcineva care stie foarte bine situatia in care ma aflu,acea persoana imi ofera tot necesarul din punct de vedere sexual si moral,dar asta e doar pe un timp,da stiu poate e mirshav ceea ce fac,dar care e garantia ca cel ce e acum inkis si ma iubeste cind va fi la libertate,nu va pleca din viata mea fara a se uita inapoi...acuma judecati-ma e dreptul vostru...

    1
    0

  • ina pe 1 Aug 2008, 11:23
    nu stiu ce sa cred

    poate pentru cel care inseala este bine ,dar daca s-ar intreba cum este pentru cel inselat poate s-ar lasa de acest sport .intradevar sunt momente in viata cind poate simti ceva pentru o alta persoana in afara de sotul sau sotia ta ,dar eu cred ca daca nu esti in stare sa faci aceasta fara ca cel de linga tine sa sufere ,atunci inseamna ca nu meriti sa faci acest lucru ,stai pe linga casa ,nu te mai repezi la capra vecinului

    3
    0

  • cristy pe 31 Iul 2008, 20:09
    dur,dar adevarat

    Dupa parearea mea, atit barbatii cit si femeile, isi inseala partenerii, deoarece nu-si pot permite diferite "cascadorii" in pat. Adica, dragostea este ceva pur si ceva frumos, de ce ar trebui sa o "murdaresti" cu sex oral, anal si chestii de genul asta. Cum poti sa-ti impui , sau, prpopui sotiei tale sa faceti sex oral?!!!! E mama copiilor tai la urma urmei!!!!!!!!!....Multi barbati spun ca e ceva normal,nu!!!!, nu este bine chiar deloc...aveti un pic de respect pina la urma!De aceia foarte multi inseala, fiindca nu-si permit scamatorii alaturi de persoanele cu care impart o viata intreaga si au o familie. Cit priveste dragostea.............de multe ori 80% este suferinta.....asa e.......noi femeile inselam la urma urmei si cu sufletul, nu numai cu trupul, dar barbatii o fac din instictul lor animalier si atiata tot! Pe linga toate acestea, se poarta si urit cu sotiile lor cind vin acasa............ Sexul nu implica sentimente majore, asa ca, ginditi-va cind va lasati "folosite" din placere.......fiindca intradevar suntem folosite, dar realizam chestia asta ceva mai tirziu......

    0
    3

  • sincer pe 31 Iul 2008, 19:18
    Va lipseste inteligenta.

    O femeie inteligenta si demna de ia nu va insela prsoana iubita ,valabil si pentru barbatii......................

    2
    5

  • jewelled68 pe 31 Iul 2008, 13:29
    Despre dragoste si moralitate ?!

    Sunt de acord cu red_rose_girl, si eu sunt casatorita si am o fiica de 11 ani. Din pacate ceea ce credeam eu ca este un mariaj, s-a dovedit un esec lamentabil, intrucat dragostea a fost doar din partea mea, un consum nesfarsit de energie, misoginism cu ghiotura, lipsa de comunicare si afectiune, siguranta materiala, proiecte de viitor. Cat poti oare sa oferi fara sa primesti ceva in schimb? Fireste ca tragi cu ochiul in stanga si in dreapta. Iar divortul, cand ai copil, nu mai este atat de usor de realizat. Si de ce sa ma simt vinovata fata de cel ce imi este pe hartie, sot? El de ce nu se simte vinovat fata de mine, de copil? Si in definitiv ce este moralitatea ? De ce nu isi pun barbatii intrebarea: care este motivul pentru care femeia isi cauta un dram de fericire in alta parte.In general femeile nu cauta doar o partida de sex, ci afectiune, comunicare, de ce nu, dragoste ! Se vor iubite, apreciate, admirate, nu doar o anexa la gospodarie, o menajera gratuita, o amanta gata oricand la dispozitia barbatului. Dragi barbati, schimbati rolurile, si vedeti daca va simtiti fericiti !

    10
    0

  • larisa pe 30 Iul 2008, 19:45
    e mai usor sa acuzi decat sa intelegi

    da e adevarat ca exista o lege nescrisa a moralei in care femeile care insala sunt blamate iar barbatii sunt priviti ca niste crai,uneori chiar apreciati pt asta.Stii ,ce mi se pare mie aberant nimeni nu incearca sa inteleaga de ce se ajunge ca femeia sa- si insele partenerul .In momentul de fata am un partener ,dar crede-ti-ma ca daca as schimba cu ceva comportamentul lui din ultimul timp fata de mine mine maine l-as insela dar cred ca e mai bine sa renunt la aceasta rel .

    7
    0

  • bubulina pe 30 Iul 2008, 15:59
    e posibil???

    cum poti sa iubesti pe cineva si sa ai si un amant??? e posibil asa ceva?? mie nu mi s-a intamplat si nici nu vreau sa mi se intample :)cred ca daca iubesti deja pe cineva nu iti mai sta capul la ati barbati

    0
    3

  • esteel pe 30 Iul 2008, 15:20
    Nu sunt chiar de acord

    Stiti ce cred eu ? De ce facem mereu diferente intre barbat si femeie. In fond sunem fiinte aproape egale, daca nu chiar ii depasim mult unele dintre noi iar comportamentul poate fi la fel. Si noi, si ei, inselam, cum spune articolul. Poate fi chiar o stare de normalitate. In fond, si lor le place altceva si noi ne plictisim si vrem sa incercam ceva nou, important e sa nu-ti pierzi capul. Moralitatea... nu ti-o contabilizeaza nimeni, nu ca ar trebui, dar sufletul trebuie impacat. Si de asemenea si trupul. Nu consider ca am inselat atata timp cat nu-mi privez sotul de dragoste, atata cat ma lasa sa-i ofer, iar daca apare ceva si pentru surplus, de ce nu!

    3
    1

  • ella pe 29 Iul 2008, 17:19
    Il iubesc , dar am un amant

    E cumplit pentru o femeie cinstita sa-si insele sotul. O femeie care s-a casatorit "la bine si la rau", care si-a facut visuri si planuri pe termen lung. Si n-a avut cu cine. Barbati care nu stiu sa comunice, care vor sa domine, care vor sa-si impuna numai punctele lor de vedere, si care mai presus de toate inseala, mint si se poarta cu lasitate. Din nefericire pentru mine am avut un astfel de barbat, fermecator si saritor vazut din afara, japita mincinoasa , lasa si betiva in interior. Cel mai periculos gen de barbat. Casatoria cu el a fost un cosmar. Daca o femeie insala trebuie sa te intrebi totdeauna de ce? Cu siguranta ca are un motiv si acela puternic. Nu tin parte femeilor, dar lor nu le e permis din cauza prejudecatilor, a religiei si a traditiilor NIMIC. O femeie trebuie sa fie demna si mai ales sa sufere si sa-si duca crucea. Unui barbat ii este permis orice pentru ca "asa e el". Mereu auzim ca toate femeile trec prin asa ceva si nu exista barbat care sa nu-si insele nevasta. Totul este ca sotia sa nu stie si sa nu simta. Perfect! Dar ce faci cu betiile, umilintele, bataile si vesnica comparatie cu "noua draguta"? Dar ce naiba s-ar face ei fara femei? Femei bune, muncitoare, care trag la jugul casniciei? Ca prostituate slinoase si imputite, bolnave de tot felul si femei care arunca cu ...in populatie (iertati-mi duritatea) sunt destule si chiar prea multe. Nu inteleg cu mintea asta a mea (care pesemne este extrem de ingusta) cum poate un barbat sa se culce cu o femeie cu care nu are in comun decat sexul ? Doar animalele procedeaza asa. Si ...uneori cand intalnesti un astfel de om, iti vine sa spui asa ceva.

    8
    0

  • ianulianul pe 29 Iul 2008, 17:00
    fostei sotii nu-i mai place statutul de amanta

    am fost casatoriti 15 ani, avem un copil de zece ani pe care il iubesc si ea, a divortat de mine pentru ca nu a putut duce la bun sfirsit viata alaturi de un amant (el, amantul este casatorit si cu un copil) si de un barbat pe care spunea ca nu-l mai iubeste ... desi pe durata procesului de divort am incercat tot ce se poate sa preintimpin acest deznodamint (divortul) nu am reusit s-a incapatanat, si a vrut sa duca la ''bun sfirsti'' ceea ce incepuse (divortul) ... acum, dupa ce au trecut doar citeva luni, si chiar imediat dupa divort, incearca sa reaprinda flacara (inclusiv solicitind, si obtinind, partide de sex de la subsemnatul), vrea sa revina la decizie initiala, sa revina la matca ... a recunoscut mai mult sau mai putin voalat ca a gresit si ca am avut dreptate ... a recunoscut ca a fost sub presiune, sub influente externe ... si ca-i pare rau ... tardiv? ... laxativ :) ?

    3
    3

  • cipriana pe 29 Iul 2008, 16:59
    mereu refuzata

    este foarte adevarat, nu e bine sa inseli cum nu/ti place sa fii inselata, dar ce as putea face in cazul cand prietenul meu, pe care il iubesc, nu vrea sa faca dragoste cu mine, imi motiveaza ca are el un crez ca nu vrea sa se culce cu o fata si in caz ca ei nu vor mai fi impreuna sa i se reproseze ca si/a batut joc de ea,,,,,,,crede/ti asta adevaratul motiv? sincer, eu nu........ si totusi organismul meu isi cere drepturile, ce sa fac?

    2
    0

  • johana pe 29 Iul 2008, 16:40
    ma doare sufletul

    inainte nu am avut niciodata o relatie serioasa. ma vedeam cu mai multi baiti de-odata si in fund ma durea daca o sa afle unul de altul. mai tarziu am cunoscut un baiat care imi placea mult, si dupa o luna l-am inselat ... doar ptr k m-a enervat cu o faza... fara sa imi dau seama ce baiat super putea sa fie. A trecut aproape un an si suntem inca impreuna. Ne iubim foarte mult si deja avem planuri de viitor. Am decis sa locuim impreuna ptr k asa putem sa impartim mai multe clipe frumoase impreuna. Ideea este ca ma simt fffffffffffffoarte prost knd dorm langa el si stiu k i-am facut bucata, dar chiar nu vroiam. Am facut asta ptr k m-a lasat doua saptamani singura de sarbatori, iar eu am crezut k nici nu ii pasa de mine si si-asa o sa il oftic tare dupa ce ne despartim k m-am culcat cu altul. Doamne, daca ati stii cat de prost ma simt acum. Cel mai naspa e ca imi este frica sa nu afle, chiar dk a trecut ceva timp Mi-e frica sa nu il pierd ptr k il iubesc. Nu o sa mai fac asta niciodata. Acum pot realiza cat de imatura am fost. Imi pare atat de rau. Daca as putea da timpul inapoi...

    1
    2

  • gabriela pe 29 Iul 2008, 16:24
    super!

    felicitari fetelor pt articol!e super!dar intrati va rog si pe kudika sa vedeti acoolo cum se trezesc neprihanitele sa arunce cu piatra in cele care inseala.eu chiar m-am certat cu vreo 2.nu aprob inselatul dar nu stii niciodata ce dracusor iti iese in cale intr-o zii.va pup!si le inteleg pe cele care,,calca stramb''.si eu m-am simitit de multe ori tentata!si am doar 28 de ani!

    5
    0

  • ilincinca pe 29 Iul 2008, 15:02
    oare iubesti?

    Ma bucur ca ati deschis acest subiect.Nu cred ca iubesti cred ca doresti si mai ales ca, trebuie sa gusti si din fructul oprit... este si mai incitant. A iubi inseamna mai mult decat o vorba goala spusa in vant.Te gandesti la persoana iubita si simti un gol in stomac(fluturasi)cum le spuneti voi cele mai tinere,il privesti si-ti dai seama din priviri de starea lui sufleteasca, incerci sa-i faci fiecare zi mai deosebita decat precedenta. ASTA in cazul in care ai reusit sa treci de mila, compasiune si de faptul ca a te lamenta nu este o rezolvare a problemei.

    1
    0

  • red_rose_girl pe 29 Iul 2008, 12:10
    nu sunt de acord, dar am inselat

    Am inselat...cu sufletul aproape jumatate de an si fizic cand am depus dosarul de divort. Am avut un sot care a stiut sa fie sot doar pe hartie, nu sa fie atent la nevoile noastre (ale mele, ale copilului) de afectiune, de apropiere, de tandrete, de comunicare... Cand a aparut el... a stiut in fiecare zi sa-mi intre cate un pic sub piele... Dupa 3 luni eram indragostita de el deja, pentru ca desi la distanta, ma incuraja, ma simtea din voce daca eram suparata, m-a sprijinit mereu... si sincer imi lipsea acest lucru... Acum... pot sa spun ca il ador... ca mi-as dori sa nu existe zi fara el aproape...desi acest lucru nu va fi posibil niciodata... Am divortat, dar n-am facut acest lucru pentru el, ci pentru ca o casnicie continuata din mila nu face bine nimanui... e mai bine sa ne vedem de drum... intr-o zi va aparea si acel cineva special pentru fiecare din nou. Si ca o concluzie... nu sunt de acord cu inselatul, dar fiecare isi urmeaza instinctul mai mult sau mai putin tinand cont si de normele morale..

    3
    0

  • emilia pe 29 Iul 2008, 10:17
    iubire

    Iubirea este pentru Dumnezeu.! dragostea ,este dorinta a materiei.iubirea este a spiritului si este universala.sant vaduva,pe toti ce au trecut prin viata mea cu lumini si umbre i-am iubit si continui sa-i iubesc .cu dorinta este alceva...

    2
    1

  • cata pe 29 Iul 2008, 08:43
    amagire

    eu chiar am iubit doua femei in acelasi timp,viata asa a facut sa fie,insa a fost cea mai grea perioada a vietii mele,cand iubesti cu adevarat nu te poti impartii, IUBIREA nu se imparte,ori oferi totul ,ori doar amagire, in loc de dragoste ii oferi celuilalt doar dorinta de a avea mai mult ,apare concurenta ,de a face ,a da ,afi mai mult ,mai bun,asta este un chin pentru cel pe care ai pretentia ca-l iubesti ,iubirea trebuie sa fie simpla ,esti a lui si doar a lui iar el este alesul tau si faci totul doar pentru voi.

    5
    0

  • duora pe 29 Iul 2008, 07:13
    bine argumentat

    Imi place articolul. In sfarsit, se pledeaza pentru fidelitate, pentru moralitate in sensul de frumusete a relatiei. Cred totusi ca o aventura i se poate "permite" si unei femei(daca ea apare ca... inevitabila - ma refer la ardenta dorintei). Macar pentru a se convinge ca sexul cu altul nu e decat sex. Si ca experienta. Ca si barbatul, femeia simte nevoia sa experimenteze, mai ales daca relatia cu sotul, exclusiva, a inceput foarte devreme. Parerea mea! Felicitari pentru articol; bine argumentat!

    5
    0

  • radoica pe 29 Iul 2008, 06:44
    absolut de acord

    Sunt absolut de acord cu DANA. Inseala si femeia si barbatul.Barbatii inseala pentruca,, nu se rateaza ocazia...e ceva nou...,,iar femeia inseala pentru ceea ce nu au acasa;indiferent ca este vorba de sex sau liniste conjugala. In ori si ce situatie NU MERITA! esterespectul fata de tine , lucru pe care-l realizezi mai tarziu.Oricum barbatii considera ca ei nu pacatuiesc zicand ca ,, asa sunt barbatii,, si lor lise iarta insa atunci cand o femeie are o relatie extraconjugala ...este pusa la zidul blasfemiei....acesta ar fi un subiect de meditatie!

    2
    1

  • Dana pe 28 Iul 2008, 20:59
    Nu sunt in masura, dar...

    Am fost casatorita si da am avut un amant, dar eu pe sotul meu nu il mai iubeam. Din punctul meu de vedere nu ai cum sa iubesti doi barbati in acelasi timp. Si chiar daca am inselat SUNT TOTAL IMPOTRIVA INSELATULUI E FOARTE AIUREA TE SIMTI CA O CARPA FOLOSITA SI ARUNCATA. M-AM JURAT CA NU AMI FAC ASTA IN VIATA MEA SI AMI ALES NICIODATA NU AM SA MA MAI UIT LA UN BARBAT CARE APARTINE ALTEI FEMEI.

    2
    1
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod