Am un iubit mai tanar si mi-e bine

Relatiile de dragoste pe care le observam in jurul nostru pot starni multe controverse, mai ales cele in care exista o diferenta de varsta "sesizabila" intre cei doi implicati.
Relatiile de dragoste pe care le observam in jurul nostru pot starni controverse, mai ales cele in care exista o diferenta de varsta "sesizabila" intre cei doi implicati. Cum bine am observat, predomina relatiile in care barbatii trecuti de prima tinerete fac cuplu cu femei mult mai tinere decat ei. Nu incerc sa schimb in vreun fel "moda" in materie de relatii de dragoste pentru simplul motiv ca nu sunt o persoana destul de "moderna" atunci cand vine vorba despre dragoste si nu tin niciodata cont de "tendintele" in ale amorului. Nici nu am fost inconjurata de prietene sau cunostinte care sa aiba relatii cu barbati mult mai in varsta decat ele...

Sunt de parere ca dragostea o poti intalni in locurile la care nici nu visezi ca acest sentiment ar putea aparea; poate nici nu concepeai vreodata ca un barbat care iti poate fi tata sau bunic, judecand dupa varsta, ar trezi in tine o dragoste ravasitoare. Multe dintre noi contesta existenta unor sentimente de dragoste intre un barbat mai in varsta si o femeie trecuta putin de pubertate si asta pentru ca nu prea am avut exemple concrete in care starea materiala sa nu fie importanta.

Dar cum este sa fii implicata intr-o relatie de dragoste cu un barbat care este mai tanar decat tine, cand va despart un an, doi sau poate mai multi? Nu vorbesc despre corupere de minori cum am auzit si citit multe stiri despre profesoare care au relatii cu proprii elevi si a caror dragoste a fost atat de mare incat au facut si un copil, apoi s-a lasat cu inchisoare pentru corupere de minori, dar s-au reintalnit si au conceput alt copil, iar acum sunt foarte fericiti impreuna, chiar daca diferenta de varsta este una foarte mare. Desi acest gen de relatie poate fi socotita putin "bolnava", iesita din tipar sau se poate banui ca respectivul elev sufera de complexul Oedip, daca relatia dintre cei doi inca exista si au mai aparut si copii, este clar ca acolo exista acel ceva care ii leaga. Si pana la urma, dragostea nu urmeaza niciodata un tipar si acesta este, in mod sigur, si farmecul ei. Mereu altfel, mereu socanta si plina de dileme, mai ales pentru cei care o traiesc...   

O relatie de dragoste cu un barbat mai "verde" decat tine (urasc sa spun mai tanar, nu e ca si cum m-as considera mai batrana, dar varsta spirituala conteaza mai mult - daca te simti tanara in interior, in mod sigur esti inca "verde") este, din punctul meu de vedere, ceva mereu nou. Inainte de relatia cu el, fostul iubit era cu doi ani mai mare decat mine, iar legatura dintre noi a durat ceva timp. Nu am pus niciodata pret pe timp ca durata, ci pe calitatea acestuia. Uneori, o relatie de durata poate fi mai putin profunda decat una de o luna sau de un an, pe care o traiesti la intensitate maxima; parca si o simpla iesire la piata impreuna este o experienta traita la cote maxime.

Poate si datorita faptului ca in familia mea se faceau tot felul de glume pe seama faptului ca tata este mai mic decat mama cu doar cateva luni, la inceputul acestei relatii am avut mici probleme de "acomodare", sa le zicem. Acestea au fost alimentate si de apropourile pe care mi le faceau unii: "L-ai luat sa il cresti?", "Astfel de relatii nu duc niciunde!" sau "Vei suferi pentru ca, in mod sigur, isi va gasi una de varsta lui si te va parasi!. Dar se pare ca sentimentele pe care le simtim unul fata de celalalt sunt mult mai puternice decat astfel de "piedici". Ne simtim bine impreuna si mereu suntem "altfel".

Chiar si acum, dupa un an si cateva luni, mi se inmoaie genunchii cand il vad sau cand ii aud vocea, lucru despre care credeam ca este posibil doar in filme sau in romanele de dragoste. Tot acest timp m-a facut sa realizez si faptul ca el este mult mai responsabil decat mine. Il iubesc din multe motive: este plin de initiative traznite, responsabil, foarte rational, stie cum sa ma calmeze cand simt ca imi pierd mintile, sa imi spuna ca urma de rimel din coltul ochilor din fiecare dimineata ma face si mai frumoasa, ma critica chiar si atunci cand eu nu cred ca merit, dar cel mai mult il iubesc pentru ca este el, pentru ca exista. Sincer, niciodata nu am simtit diferenta de varsta dintre noi!

Chiar daca ar fi sa ne despartim, nu as regreta faptul ca am avut o astfel de relatie. Poate suna foarte ciudat, dar aceasta perioada petrecuta alaturi de el m-a ajutat si inca ma mai ajuta foarte mult sa ma redescopar si sa fiu eu insami.

Nu stiu cat poate sa dureze o relatie cu un barbat mai tanar pentru ca nu pot judeca o relatie de dragoste in functie de varsta. Depinde foarte mult de cei doi, ca si indivizi, daca sunt compatibili din punct de vedere relational, modul in care comunica, principiile pe care se bazeaza, respectul pe care il poarta unul fata de celalalt, nazuitele pe care mizeaza etc. Relatia de dragoste poate rezista la fel de mult ca orice alta. Nu ma bazez pe exemple precum Ashton Kutcher si Demi Moore (intre care exista o diferenta de 15 ani) sau cuplul format de Madonna si Guy Ritchie, ma bazez pe ceea ce simt.

Multe femei trecute de prima tinerete isi doresc relatii cu barbati mai tineri pentru simplu motiv ca vor sa se simta din nou tinere si pline de energie; exista si barbati tineri care prefera femei mai "coapte" pentru ca le considera mai experimentate, nu numai din punct de vedere sexual, cat si din punct de vedere afectiv si pot invata multe de la ele. Exista riscul ca aceste femei sa nu reuseasca sa tina pasul cu junele cu care sunt implicate intr-o relatie, mai ales cand fac parte din generatii diferite si conceptiile sunt mereu altele. Daca este sa luam in calcul faptul ca barbatii se maturizeaza mai greu decat femeile, si in aceste cazuri se poate gasi o solutie care sa avantajeze pe amandoi.   

Nici nu cred ca exista vreo reteta sau vreo regula pentru a avea o relatie de dragoste fericita. Varsta nu este in niciun caz un criteriu, asta o spun din proprie experienta. Nu ma pricep sa ofer sfaturi, sa va indemn sa procedati intr-un anumit mod atunci cand sunteti implicate intr-o astfel de relatie. Pot spune doar ca este obligatoriu sa va ascultati inima, sa cautati mereu fericirea, renuntati la prejudecati si invatati sa pretuiti fiecare clipa pe care o petreceti alaturi de cel pe care il iubiti!   
 

Comentariile 1-50 din 73

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • mendis pe 16 Feb 2016, 23:45
    aga

    soțul retras ce să facă. Aici am suferit atunci când soțul ei m-au aruncat aproape imediat după nuntă. Fetele, nu suferă din cauza fiecare problemă există o cale. Pe Internet există un post matvej.tserkowniy@yandex.ua, se referă la Matei, și te ajută, e un om de mare și magician foarte puternic, mi-este complet restaurat relația cu soțul ei, a eliminat sopernitsu.Esli mei nu ar el, nu știu ce mi-ar fi am făcut-o. mulțumesc mult

    0
    0

  • ionela-daniela pe 3 Ian 2015, 19:57
    realtia mea cu un baiat mai tanar decat mine cu 14 ani

    Buna seara .Mmmmm adevarul e k eu m-am lasat influentata de gura lumii si a familiei mele si dupa putin timp am inceput sa-l tratez destul de rau pana a plecat .niciodata nu i-am aratat cat il iubesc dar doamne imi iubea copilul si pe mine la nebunie si eu k o proasta am renuntat la ceva frumos de gura lumii si a familiei mele .acum regret enorm mi se rupe sufletul k nu mai este lamga mine imi sare inima din piept de fiecare data cand ma suna si inca imi spune k ii este dor de mine .Eu cred k in viata totul trebuie trait la maxim deoarece a scurta si sa ne lasam iubiti si sa nu traim cu gura lumii din pacate eu am facuto si am pierdut o mare iubire .ce fac acum k il vreau inapoi dar locuiesc cu ai mei inca k ma ajuta cu copilul sunt prinsa la mijloc intre familie si sentimentele mele puternice CE POT SA FAC ?????

    2
    0

  • Kaeka pe 16 Nov 2013, 17:38
    scuze pt greselile ortografice.

    Imi cer scuze pt greselile ortogafice , dar tastatura este groaznica si nu am mai postat subiecte pe acest site , nu am stiut cum sa corectez textul pe care l-am scris si mai ales scuze pentru cacofoniile neplacute .Multumesc pt intelegere.

    0
    0

  • Kaeka pe 16 Nov 2013, 17:33
    nu ve-ti sti ce inseamna o relatie cu o femeie matura

    Eu sunt barbat fetelor si am sa va povestesc un caz poate mai putin obisnuit , poate la fel ca celelalte dar pentru mine a fost ceva superb , inegalabil .Aveam 22 de ani , inalt 189 , eram sportiv , faceam rugbi la Farul constanta si am intilnit o Doamna in virsta de 38 de ani , superba din toate punctele de vedere.Am fost strafulgerat de frumusetea ei , de trupul ei si mai ales de inteligenta ei , de modul ei de a comunica , de a te face sa te simti important pentru ea. Am simtit ca imi iau foc ochii privind-o , am simtit ca m-am indragostit de ea pe loc si chiar asa si era.Am fost iubiti si am fost impreuna pina cind eu am implinit 30 de ani.A fost ceva de vis .Doamneee , o iubeam cu toata fiinta mea, cu tot sufletul meu de tinar indragostit , iar ea imi raspundea la fel , daruindu-se total.A fost un vis , a fost cum nu avea sa mai fie vreodata.Am avut bucuria sa-mi spuna ca este insarcinata , ca va naste un copil pe care il astepta de ani intregi . Asta m-a incurcat putin pt ca orice barbat cind aude ca va tatal unui copil ,sufera un soc , ca un dus rece,a observat emotia si surprinderea mea , dar mi-a spus repede sa nu imi fac griji pentru ca copilul este doar al ei si numai al ei , ca copilul are tata iar eu sunt tatal copilului doar biologic ceea ce era adevaratr: era casatorita legitim , avea un sot cu o functie inalta in societatea aia comunista asa cum era ea , dar eu eram doar iubitul ei , poate dragostea ei , sau poate jucaria ei , dar aici gresesc cind spun jucarie pentru ca o femeie cind iubeste pe cineva se simte , traieste .Apoi s-a nascut copilul ;un prunc de 4,6 kg, brunet cu ochi albastri pe care il sufoca cu dragostea ei .Nu semana dicicum cu sotul ei dar acest lucru nu a avut nici o importanta pt el.El era fericitul tata iar eu eram ...nefericitul tata daca pot spune asa.Relatia noastra a mai durat inca 5 ani, apoi din motive nedorite de nimeni a trebuit sa se mute cu toata familia in rona judetelor Mures , Harghita ,Covasna de unde era ea de lor.A, simtit ca se rupe cerul cind am auzit asa ceva.NU am putut sa fac nimic , ea plingea toata ziua era mereu cu ochii plinsi , dar a trebuit sa-si urmeze familia iar eu aam ramas fara radacini , fara sprijkinul meu moral fara iubirea ei , fara tot.Acum copilul este mare , poate are la rindul lui copil; nu am reusit sa-l vad , nu am reusit sa o mai vad nici pe ea. Surpriza a fost sa o intilnesc vara aceasta la mare:ne-am uitat unul la altul , clipeam , ne uitam unul la altul si nu ne venea sa credem.Ne-am imbratisat iar , ne-am strins in brate si parca nu ne-am despartit niciodata asa am simtit si asa a simtit si ea.Noaptea a fost un sfetnic bun dar si un moment de readucere aminte si de traire a momentelor de viata traite impreuna.Doar un pic de oboseala , de suferinta pusese parta patina pe fata ei dar pt mine a fost la fel ca si prima data.Ne-am iubit ca doi nesatui de viata , de dragoste de dorinta de ne fi regasit din nou.Dar din pacate iar a trebuit sa plece acasa si iar ne-am despartit ;de data asta sper sa nu mai treaca atitia ani .Sunt fericit, vb la tel si o iubesc .A fost si este totul pt mine chiar daca acum am familie si copii.Pentru mine a fost cel mai frumos moment din viata pe care nu il voi uita niciodata ,a fost ceva ce nu am mai trait. ASTA INSEAMNA cu adevarat o femeie matura , dragostea si iubirea unei femei mature , sensibila, adevarata.Cei care se "indragostesc " de o femeie matura si pleaca de linga ea , nu stiu ce pierd , in afara ca jignesc acel suflet minunat care le daruieste momente extreme de placere in viata , clipe de daruire totala asa cum poate nu daruieste sotului ei si sigur nu ii daruieste asa ceva.Dragostea pentru un iubit mai tinar , iubitul ei ascuns , este ceva ce nu usor de trecut pentru o femeie.Ea judeca , sufera , urla in sufletul ei petru ca cineva si-a batut joc de sentimentele ei , de dragostea ei , de bunatatea ei si asta doare cel mai mult.Aveti grija barbati la razbunarea unei astfel de femeie ; veti suferi nainoielnic si nu ve-ti sti de unde ati fost lovit si cine v-a lovit.Eu ii voi pastra vesnica dragostea mea si sufletukl meu va fi mereu in sufletul ei .II MULTUMESC PENTRU ALEGEREA PE CARE A FACUT-O SI O IUBESC ."Sa-mi fie iertat ca nu iti spun numele femeie iubita dar nu vreau sa suferi din imprudenta mea .Sa stii ca te iubesc in continuare si esti mereu in inima mea .TE IUBESC " Cei - cele - care imi ve-ti citi rindurile , sa stiti ca le-am scris din inima din realitatea mea asa cum a fost asa cum am trait-o la vremea aceea

    9
    0

  • Lilly lill pe 30 Oct 2012, 14:28
    in sfarsit fericita

    Dupa o casnicie de 25 ani in care sufletul mi-a fost sfasiat de nenumarate ori, nu puteam sa cred ca as mai fi putut iubi...acum am cunoscut un barbat cu 5 ani mai tanar care ma face sa ma simt cea mai fericita femeie de pe pamant.Va doresc tuturor sa aveti grija de cei care va iubesc...viata e scurta si atat cat este trebuie sa ne bucuram maxim de ea....:*:*:*

    18
    0

  • estera pe 17 Mai 2012, 17:48
    mai tanar ca mine,,,,,,

    buna fetelor,am si eu nevoie de cateva sfaturi ,de 8 luni sunt cu un baiat mai mic decat mine cu 2 ani si 6 luni,el are 20 jumate eu fac 23 ,toata lumea este impotriva noastra inclusiv parintii ,prietenii toti apropiatii nimeni nu ne da sanse sa mai fim impreuna spunand ca el e un pusti iar eu st f matura,st constienta ca barbatii se maturizeaza mai greu dar nu consider ca e o diferenta notabila voi ce spuneti?am inceput sa crd si eu ce spun toti incep sa imi pierd speranta si nush csf ce decizie sa iau de un lucru st sigura il iubesc enorm !astept cateva pareri iubiti-va mult :*

    9
    0

  • oana pe 1 Mai 2012, 23:10
    diferenta de varsta

    Pentru voi,2,3,7 ani e diferenta mare de varsta? Si pe deasupra mai da-ti si sfaturi! Diferenta de varsta notabila e de 10, 15, 20 de ani. In cazul asta, da, respect sfaturi si pareri.

    8
    1

  • mag.delya pe 6 Apr 2012, 19:29
    Home > Dragoste & Sex > Relatii > Am un iubit mai tanar si mi-e bine Am un iubit mai tanar si mi-e bine

    Nu conteaza diferenta de varsta,importante sunt: respectul, intelegerea, potrivirea si dragostea dintre voi. Ce folos daca el e mai mare decat tine cu 11 ani, iti declara dragoste vesnica si la prima discutie mai serioasa da bir cu fugiti. Mi s-a intamplat cu un barbat de 49 de ani care n-a mai raspuns la tel si m-a ignorat total. A uitat ca vroia sa fim impreuna pt tot restul vietii...asa ca varsta e cea mai putin importanta. Fiti fericite cu cine merita!!!

    4
    1

  • tudorita90 pe 17 Ian 2012, 17:57
    iubire ....

    oare exista, sau e doar suferinta care ramane si te macina mereu... sau ce? - cand unul din doi da totul si nu o zi, doua , ci ani iar celalalt nimic - doar vorbe. Nu se merita sa risti . Povestea mea nestiuta de nimeni , iubirea mea interzisa - daca a fost iubire sau o mare bataie de joc.

    3
    0

  • un_baiat pe 12 Mai 2011, 15:43
    si eu am patit -o

    Buna tuturor, eu am avut o prietena mai in varsta cu aproape 20 ani decat mine. Dar asta nu a contat! Tineam unul la altul si era totul ok, dar in final gura lumii a invins. Am incercat sa imi revin, dar nu pot, cu fetele de varsta mea ... nu mai pot, e altfel...

    13
    3

  • catalin pe 24 Mar 2011, 12:07
    no shit!

    mmda ce sa spun cele 'proaspete' si frumoase stau in limba dupa cite un babac bortos ,bubos si plin de 'maturitate financiara' ,iar babaciunile se dau in vint dupe morcovei tineri. Si eu traiesc de citeva luni un cosmar cu o babaciune mai in virsta decit mine cu 6 ani divortata si cu plod ,care ma tot agaseaza pe mess cu fel si fel de dulcegarii si propuneri de amor ...insa nu am de gind sa dau curs satisfactiei acestei babaciuni . Mai bine singur decit cu un gust amar si o hoasca linga mine

    11
    12

  • Alex pe 2 Feb 2011, 02:28
    femeie in varsta sunt preferatele barbatilor

    E un proverb.....morcovu tanar si gaina batrana...fac ciorba buna...asa ca e la moda sa vedem baieti tineri cu doamne in varsta care arata super in ciuda varstei lor....unii ptr bani...altii din placere...asa cum si la femei e la moda sa stea cu mosi...nu din placere evident...ci pentru bani.

    7
    13

  • ramonica pe 27 Ian 2011, 14:39
    varsta

    in dragoste nu exista limita de varsta daca iubesti cu adevarat o poti face cu aceeasi ardoare si la 48 de ani va garantez .Anul trecut mi s-a intamplat si mie aceasta minune de a nu putea rezista tentatiei de a iubi un tip mai tanar decat mine cu 9 ani asta e ,acum a-si vrea sa pun capat acestei iubiri platonice dar se pare ca nu pot sa ma retrag ,iubirea este la fel de puternica ca la inceput daca nu ceva mai mult din ambele parti.

    13
    3

  • marius pe 8 Iul 2010, 20:33
    eu nu am regrete; dar totul are un sfarsit

    am 27 ani si am iubit o femeie de 42 ani ; timp de 1 an.. n-am cui sa ma destainui ; asa ca am ales aceasta cale sa ma exteriorizez.. nu va voi povesti cu lux de amanunte ceea ce s-a intamplat; totusi vreau sa scriu aici ultimul mesaj pe care nu am avut puterea sa il trimit. cuvintele imi apartin : Merg incet plangand pe drum;merg cu ininima facuta scrum, merg prin cenusa si prin fum... Sunt doar eu.. Doar un parfum.. Incerc sa vad ce-a mai ramas... Doar durere si un glas.. Care-mi spune :" neata pui" ; in suflet o sa ramai... Daca dragostea-i o floare rara; de ce trebuie sa moara? ... asa de tare sa ma doara? Sa vina ploaia sa ma spele, sa-mi stearga lacrimile grele; sa puna apa unde-i durere si sa-mi dea din nou putere.. Stau si sufar in tacere.. Tot ce-a fost frumos s-a dus, undeva acolo sus.. Dar eu stau cu sufletul meu strans.. Daca dragostea e un fior, de ce simt acum ca mor?... Stau si plang aici in fum.. Sunt doar eu.. Doar un parfum

    34
    4

  • gabriela pe 12 Iun 2010, 20:43
    a fost frumos...

    As vrea sa spun ca e minunat.....dar nu pot. Eu aveam 27, el 21...nu se simtea, nu se vedea, pt ca eu simteam ca am dat timpul inapoi, intineream. Am discutat, ca doi oameni responsabili, si am consimtit ca ce simteam noi era tot ce conta, toti (parinti, prieteni, colegi) in jur imi spuneau acelasi lucru "e mic si se joaca"....I-am ignorat, ba chiar i-am indepartat, caci noi ne iubeam, ne faceam planuri mari...iar eu il adoram... Jur ca de cele mai multa ori (de prea multe ori) era mult mai cerebral decat mine iar iubirea lui pt mine parea ca o eclipsa pe a mea pt el. Ma simteam vinovata pt asta. Era mai mult decat am visat vreodata. Facea planuri pt noi iar eu il sustineam. Imi era teama sa-i propun ceva, nu vroiam sa creada ca ii fortam mana cu ceva. Dar dupa vreo 5 luni de iubire nebuna, de siguranta sentimentala, a inceput sa se raceasca. Legat de ziua mea de nastere (din acel an), am cea mai dureroasa amintire....singura - pt ca el era in sesiune. Intelegeam ca trebuia sa fie acolo, in alt oras, si eu acasa. Am auzit in noaptea aia, dupa miezul noptii, cel mai sec "la multi ani" pe care l-am auzit vreodata, insotit de "sti ca eu nu ma pricep sa fac urari". La sfarsit de sapt, in loc sa apara macar cu o floare, el a avut grija sa-mi spuna ca mama lui nu stia de ziua mea (eu eram ca membru al familiei, posesoarea unei chei de la casa lui). Nu i-am aratat cat ma durea, i-am cautat scuze. A urmat o perioada frumoasa, in care mai primeam din cand in cand replici pline de umor "o femeie la 30 e deja expirat". din pacate umorul lui nu imi pica prea bine. L-am ajutat, am fost mereu langa el cand a avut nevoie de mine, l-am sprijinit, mi-am pus obrazul pentru el (apeland la oameni la care nu as fi apelat nici pt mine) nu i-am reprosat nimic, nu i-am cerut nimic, l-am inteles ca nimeni alta....si degeaba. Dupa alte 3 luni, cand aveam cu adevarat nevoie de el, de intelegerea lui (caci nu mai vorbeam cu tata de 3 luni, probleme la lucru, acasa) am auzit ce nu credeam ca avem sa aud vreodata de la el "nu te mai iubesc". Nu si-a pus intrebari. A vrut doar sa fie inteles (si a a fost) dar nu a fost capabil sa inteleaga. Din pacate a fost singura perioada frumoasa din viata mea, chiar daca lui i-am spus ca imi este rusine de tot....am facut asta ca sa nu mai sper...Luni intregi am analizat singura (el s-a comportat ca un copil si nu a mai raspuns la telefon) si am ajuns la concluzia ca am fost naiva, f naiva sa cred in el (as fi facut orice pt el), sa-l compatimesc. Si totusi, el a jurat ca m-a iubit (lucru de care nu m-am indoit nici o clipa in 9 luni), dar nu a fost capabil sa-mi fie alaturi in momente dificile. A fost asa usor sa plece, cand venise randul lui sa ajute, si sa ma acuze tot pe mine. Caci cea mai buna aparare e atacul. Oare merita???? Cert e ca din persoana vesela si plina de viata care eram, a ramas un cineva fara nimic, fara incredere..... Multa fericire tuturor

    19
    0

  • mare luminita pe 18 Mar 2010, 14:37
    difernta de varsat

    Si eu sunt implicata intr-o relatie in care el,iubitul meu este mai mic decat mine cu 17 ani...........si ce sa spun totul este super ok.Ne iubim poate mai mult decat altii,adica decat cei care cred ca au o relatie perfecta vizavi de varsta.

    17
    0

  • eva pe 10 Feb 2010, 21:07
    frumos

    Am 38 de ani si iubitul meu 31ani, suntem impreuna de 3 ani , traim o poveste de dragoste foarte frumoasa, nimic nu ne retine, traim fiecare clipa ca si cum ar fi ultima, diferenta de varsta nu contreaza cand e iubire pura ...parerea mea....cat dureaza....nimeni nu stie ...si dak suntem de aceiasi varsta se poate termina....traiti clipa.....

    11
    0

  • iulia pe 17 Ian 2010, 09:52
    incercati si nu va mai ganditi atata

    chiar daca relatia mea e inca la inceput, nu avem decat 3 luni, nu as da prietenul meu ăe nici unul. eu am 22 de ani, iar el 20. ma face sa ma simt bine, ma face sa rad si e atent la dispozitiile mele. inainte, am avut o relatie cu un baiat mai mare cu jumatate de an ca mine, relatie dupa care am suferit mult. el a stiut sa astepte pana s-a declansat in mine acel click care m-a facut sa il privesc altfel. consider ca nu conteaza varsta, ci sentimentele. asa ca nu va mai ganditi la asta si incercati sa va bucurati de viata, ca si asa e destul de grea. si nu mai judecati pe nimeni in fc de varsta. nu e bine, sincer

    6
    0

  • Allynka pe 30 Dec 2009, 23:24
    e frumos

    eu am 23 si iubitul 20 abia implineste...ma simt cu el extraordinar,stie cum sa ma alinte ,cum sa se poarte,sunt innebunita dupa el,il ador si il iubesc nespus...cred k dragostea nu are limite...primavara asta ne casatorim..ambii abia asteptam!!!! parintii mei nu prea sunt de acord pt k el e mai mic,tinar ,frumos,mie insa mi-e indiferent pt k stiu k el ma iubeste!!

    4
    0

  • Mihaela Enachi pe 14 Dec 2009, 17:03
    e posibil

    Buna .Am 27 de ani si sunt de 2 ani impreuna cu un baiat de 21 de ani .Poveste extraordinara ,plina de emotii la orice pas ,ma face sa simt ca zbor ,visez, in fiecare secunda .Nu m-am gandit nici o clipa la ce zice lumea ,e prea frumos ca sa ma intereseze asa ceva .Dupa 2 ani de poveste acum ne casatorim si ne iubim mai mult ca in prima zi .....fetelor iubiti fara sa va mai ganditi la consecinte ,la ce zice lumea ,la faptul ca va poate parasi pt o alta ....sunt lucruri prea mici pentru a scapa fericirea printre degete .Curaj !

    9
    0

  • Boby pe 1 Oct 2009, 17:54
    Orice e posibil

    Am 21 de ani si sunt inebunit dupa o femeie de 26 de ani, si are si un baietel,suntem prieteni buni,dar se simte si atractia dintre noi,ea lucreaza,eu abia am inceput facultatea,nu i-am spus niciodata ce simt pentru ea,din cauza ca nu am ce sa-i ofer in afara de dragoste,iar dragostea,ca si focul,trebuie intretinuta cumva...nu stiu cum va reactiona,dar ii voi spune toate astea dupa 3 ani,daca va mai fi singura,chiar daca am sanse foarte mici,simt ca as face orice pentru ea,este o femeie deosebita.

    11
    0

  • Lorena pe 16 Mar 2009, 00:49
    Ce sa fac????

    Iata un subiect care ma intereseaza mult deoarece si eu iubesc si am inceput o asa zisa relatie cu un barbat mai tanar decat mine cu sase ani. Cu toate ca il iubesc si ma iubeste imi este teama de viitor si de gura lumii.De asemenea traiesc permanent cu teama ca in orice clipa si-ar putea gasi pe cineva mai potrivit. El incearca sa faca planuri de viitor pe care eu de teama le aman si nu-mi vine sa vorbesc despre ele. La comentariile mele ca n-o sa mearga primesc invariabil acelasi raspuns : "n-ai de unde sa stii ptr.ca nu ai incercat ,ori nu ma iubesti indeajuns". Mi-e teama sa ma implic mai mult dar n-as vrea nici sa-l pierd. Pur si simplu nu stiu ce sa fac ptr ca nu-s capabila sa trec peste prejudecatile mele. De suferit sufar si acuma din aceasta cauza iar daca as trai si o deceptie in dragoste nu stiu ce s-ar intampla cu mine. Cu toate ca nu se vede diferenta dintre noi am mereu impresia ca toata lumea se uita la noi si ne arata cu degetul. Involuntar imi vine mereu in minte filmul "Va place Brahns?",o poveste de dragoste intre un tinerel si o doamna mai in varsta. Comentariile de mai sus mi-au placut si mi-au dat si ceva curaj,dar din pacate numai pe moment. Acuma deja imi este la fel de teama ca si pana acuma. Cum sa trec peste ideile mele preconcepute???? Doresc tuturor sanatate iubire si numai bine

    6
    0

  • Miruna pe 1 Feb 2009, 12:00
    timp pierdut......

    Am trait o frumoasa poveste de dragoste cu un barbat mai tanar decat mine cu 7 ani.Totul a fost frumos la inceput....declaratii, juraminte, planuri, vise....chiar verighete.Dar...dupa ce si-a schimbat serviciul (erm colegi de munca).....s-a schimbat, s-a razgandit.Incepuse cu:"ce va spune mama, ce va spune sora, dar colegii de serviciu", si...asa in incet cu incet relatia (din partea lui) s-a racita fata de mine.Eu sunt divortata si am si o fetita de 10 ani din prima casatorie.Dupa ani "investiti" in acesata relatie, cu multe planuri ma vad din nou singura.El isi cauta pe internet jumatatea, dar mai tanara decat el...acum.....Mai sunt si barbatii imaturi si iresponsabili care se joaca de-a iubirea.....

    4
    0

  • Eva pe 24 Dec 2008, 18:43
    Am un iubit mai tinar

    Magia de a te indragosti de un barbat mai tinar m-a fascinat.La inceput m-am simtit vinovata,am crezut ca aceasta dragoste este interzisa ,dar descopar ca diferenta de virsta nu este o"perversiune" se traieste la maxima intensitate,este insa foarte adevarat ambii parteneri trebuie sa duca la acel "intreg" alcatuit din doua "jumatati",ma repet credeti-ma este Fascinant

    9
    0

  • opty pe 11 Nov 2008, 05:18
    ....

    buna tuturor!!!!intradevar varsta nu conteaza.....sunt iubita si e mai mic cu 16 ani si suntem de 5 ani impreuna....

    18
    0

  • andi pe 25 Oct 2008, 23:11
    ...

    ma simt bine cu el desi e mai tanar cu 9 ani

    8
    0

  • balancia pe 20 Sep 2008, 16:30
    pentru marilena

    daraga prietena,sint convinsa ca ma intelegi pentru ca ai trecut prin aceeasi situatie,dar din pacate timpul trece in defavoarea noastra,e bine ca esti optimista si crezi ca trenul va mai opri in statie si ptr noi,sper sa fim pe peron si sa-l luam pina la capat sa nu mai coborim la prima statie,iti doresc sa fii acolo!!!!!!!!!toate cele bune

    0
    0

  • marilena pe 20 Sep 2008, 09:42
    pentru balancia

    Draga mea cit de mult te inteleg, te inteleg pentru-ca si eu am trecut prin asa ceva, nu mi-a trecut dorul si amintirea lui, nu poate trece, nu-l pot uita, i-mi va ramine in inima. Si eu am facut aceasi greseala, l-am lasat, am ascultat mintea si nu inima, cit este de important sa asculti gura lumi? nu are nici-o importanta, gura lumi no astupa nici pamintul, fiecare ar trebui sa-si urmeze instinctul si nu prejudicatile.Sint alaturi de tine, ma ajuta sa stiu ca nu sint singura ca a gresit, asa ca va doresc la toate, putere si forza, uitativa inainte, poate va trece trenul din nou si va opri, din nou si pentru noi!!!!

    2
    0

  • balancia pe 20 Sep 2008, 00:00
    fara risc nu se cistga nimic

    am iubit acum 12 ani un barbat mai mic de virsta decit mine cu 7 ani si credeti-ma ca inca il port in suflet. din teama pentru ceea ce simteam ptr el si din diferenta de virsta l-am indepartat facindu-mi rau si mie si lui.S-a reintors de vreo trei ori dar nici atunci nu i-am dat o sansa.Toti barbatii pe care-i intilnesc in prezent nu sint la inaltimea lui si de aceea sint mai mereu singura.deci sfatul meu este sa riscati fetelor daca intilniti asa ceva in viata,treceti peste prejudecati si mai ales traiti ceea ce simtiti cit dureaza 1 ora,1 zi,1 an,1 secol ca altfel o sa regretati ca mine.Aceste lucruri se pot intimpla o singura data in trenul vietii si poti ramine pe peron cu miinile goale.

    4
    0

  • Mela pe 19 Sep 2008, 20:06
    hm

    articolul si comentariile de pana aici au fost chiar interesante. De ce oare a trebuit sa apara o oarecare "annn" satula de viata si extrem de frustrata, sa strice totul cu limbajul de ei de "balta". Ce sa-i faci? Niste tzarani!!!

    4
    0

  • annn pe 19 Sep 2008, 18:39
    sigmund

    Zau daca pricep cat de proasta esti. Ti-ai gasit sa tragi tu concluziile,eu am tras una despre tine ca esti dusa cu pluta ti-am explicat ca la prosti, mare greseala....cu prostii nu te pui frate. Doamne Fereste!! Mor de ras auzi? asta unde ai auzit-o "fiii di flori" . Mare e gradina Domnului !!!! ptiu drace ca m-ai scos din pepeni dar te scuz, m-am amuzat pe ziua de azi. :)))))))))))Plus, esti cam analfabeta, puteai acorda 2 min, la corectarea textului, sa fim coerenti cat de cat ...hi hi hi......am zis pas. esti proasta si retardata Amin. Sa-ti fie de bine.:)))))))))))

    2
    1

  • sigmund pe 19 Sep 2008, 16:11
    pt.annn

    simt ca trebuie sa-ti raspund, e la prima volta ca scri de "dragoste, iubire,"casnicie"", pina acum ai scris numai de COMUNICARE, SINCERITATE, oricum cred ca aveti o problema, si nu e mica, dar daca va este bine voua, si cred ca va este bine, sa traiti unul linga altul si totusi asa de departe unul de altul, fericiti voi, fericiti toti, daca in-tradevar SINTETI, sau credeti ca sinteti fericiti si nu va lipseste nimic. Eu cred, poate gresesc, ca va lipseste totul, pasiune, adevarata iubire, iubire care te tine pe spini, nu vorbesc de modul "libertati mele in gindire", sau poate ca sinteti genul de" fiii di flori", atunci se explica tot!!!! mult fum pt. nimic.

    0
    0

  • annn pe 19 Sep 2008, 12:25
    Mda.....Sigmund...

    Sigmund, inteleg in parte nu in totalitate interventia ta. Eu ma refeream la adriana, citeste-i textul apoi pe al meu poate asa mai intelegi cate ceva. Pentru ea mai mult, faceam apel la COMUNICARE. oricum am deviat de la subiect cu asta, scuzele mele, doar am sesizat din spusele ei cata lipsa de comunicare in cazul ei... si din ceea ce ma priveste, noi fara comunicare nu supravietuiam atata timp intr-o relatie, suntem exemplu pt. cei din jur, au trecut 10 ani de cand stam impreuna dar sutem mai casatoriti decat cei cu acte in regula si e super pt. ca ne cunoastem suficient mai avem inca respect si siguranta de care au nevoie atatea cupluri casatorite. Cat despre cunostintele noaste...(prietenii din trecut caci nu mai suntem datorita mojiciilor dintre ei ne-am retras, nu ne era locul acolo)..noi eram pe margine si ne mira cate secrete, cate mizerii se pot face in lipsa COMUNICARII dintre doi parteneri de viata.TE-AI PRINS? noi doi, eu si al meu "sotz in devenire" sa zic asa suntem liberi in gandire,in programul zilnic, face fiecare ce vrea, nu dupa dictare , facem fiecare zilnic cate ceva marunt nu fapte marete unul pentru celalat, totul facem gandind la celalalt, la noi nu poate fi vorba de doi straini, suntem exemplari , asa ai inteles???sper draga mea sa fi inteles de data asta. Se pare ca tu imparti cu pareri in stanga si in dreapta. Eu vorbesc din experienta mea in comparatie cu experienta altora, Hai sa nu ne certam pentru ce??? daca poti intelege e foarte bine daca nu imi pare rau dar nu vad sensul replicilor. Spune-mi exact de ce ai intrat in discutie? nu-mi face adriana reprosuri te-ai gandit tu sa o faci? E ok. nu ma sperie provocarile, imi place sa lamuresc omul. Iti multumesc ca ai intervenit, tema era cu totul alta, imi cer scuze dar intelegi si tu ce vrei.E greu sa diseci o relatie complexa si deosebita ca a mea in 10 randuri. Am extras esentialul, de aceea nu-ti era clar.Nu cred ca vei pricepe nici de data asta dar nu din cauza mea imi pare rau. Simt o furie la tine, de ce oare? Te deranjeaza cuvantul "comunicare" si "sinceritate'???:((( lucrurilke sunt extrem de simple dar omul....omul le complica la infinit,pai ce mai poti spune in acest caz? ca nu se vrea putina atentie, putina compasiune si respect fata de celalalt? Asta inteleg eu dupa 10 ani din dragoste, iubire, "casnicie", pricepe, iar daca al meu maine vine si zice ca s-a indragostit de una cu 10 ani mai tinerica, ii multumesc ca nu aflu dupa juma' de an din intamplare.......nu voi simti "tradarea" in consecinta pot sa-l las liber in calea fericirii, insa stau pe pace, ASTA E IUBIRE insa, nu e el genu', eu sunt cea care-i ofer ce-i trebuie.Datorita libertaii mele in gandire(car eclar e interpretat ), dar atenta la el exlusiv. Norocul meu pana aici. Nu-mi lipseste bsolut nimic. Si invers si in cazul lui, ii sunt pe masura si cu asta basta. asa e oblu si la obiect pt. tine??? Ai inteles ? am depus eforturi sa ma intelegi draga, sa auzim de bine, pe curand.

    2
    0

  • raileanur pe 19 Sep 2008, 10:20
    iubirea nu are varsta

    eu insamani sunt cu sotul meu de 8 ani...el e mai mic decat mine cu doi ani...niciodata nu am simtit aceasta diferenta, dimpotriva cateodata am senzatia ca eu as fi mai mica decat el....intr-o relatie nu varsta conteaza...sunt alte lucruri mult mai importante....incredere,respect, comunicare, iubire ....atunci cand cei doi au aceleasi idealuri si se iubesc, varsta e lipsita de importanta...iubirea nu are varsta dupa parerea mea...:)

    2
    0

  • sigmund pe 19 Sep 2008, 06:30
    pt. ANNN si elia

    Elia, mesajul era ca voi sa cititi printre rinduri, phsicologia nu e la indemina oricui, trebuie descifrata pt. rinduri. Pt. Annn, nu vreau sa insist, dar ma repet, din cea-ce ai scris nu se intelege bine mesajul tau, scri despre tine(sper) si cealalta persoana ca de doi straini ca sint impreuna, dar, ca COMUNICA sint sinceri, cred ca sinceritatea ci comunicatul sint altceva, cel putin altceva pt. mine.Elia are dreptate, cind IUBESTI, nu poti sa te lasi batut cu usurinta, sa lasi cealalta persoana "libera" fara sa lupti, sa salvezi relatia, daca se poate, cu toate fortele.Poate pt. asta "se cuplau prieteni intre ei", daca am fi mai tari, cu noi insine. si ne-am uita mai mult la cealalta persoana, am vedea cit este de minunata, toti sintem la fel, ne scimba culoarea de par, inaltimea, felul cum vorbim si meseria! Dar in fond sintem la fel, toti dormim, mincam si avem aceleasi necesitati.Secretul ar fi, dupa parerea mea, sa dam mai multa importanta lucrurilor si persoanelor din jur. Cum se poate vorbi de respect si comunicatie cind nu te tine legat/a nimic de cea-ce ai linga tine, ziua fiecare cu treaba lui si seara toti acasa linistiti, fara sa ai aceea pasiune, sa-ti tremure picioarele cind esti acasa cu el/ea, sa-i spui cit ti-a lipsit si cit de dor ti-a fost, si cit esti de fericit/a ca il/o ai linga tine .Cum se poate accepta sa dai sprijin si ajutor cuiva ca nu te iubeste, iubeste pe altcineva, si vine la tine sa-si linga ranile, si tu il susti?Ei da Elia cita dreptate ai, ai toata comparatiunea mea( daca inseamna ceva pt. tine), mi se pare o NEBUNIE, sper ca nu sint multi in acesti caz. Salutari.

    1
    1

  • annn pe 18 Sep 2008, 13:06
    inteleasa sa nu.

    Sper ca am fost destul de coerenta in ceea ce am scris.....mai reciteste textul sigmund, caci aici suntem o annn si o anne, pe cand tu faci referire la anna, la care din noi te adresai? Drept e ca nu te poti juca cu sentimentele oamenilor, dar in cazul in care sunteti 2 straini unul langa altul, sau impreuna dar singuri, fiecare cu gandurile cine stie pe unde........asta ma intreb.....unde e sinceritatea? inseamna ca da, poti iubi 2 persoane, poti iubi si 3 si 5....cand pui capul pe perna si inchizi ochii pe cine vezi? langa tine cine e? asta nu mai inteleg si nici nu are mare importanta, pana una alta voi alegeti, e viata si sentimetele , credintele voastre. Din partea mea, vorbesc din experienta, nu sunt genu' sa am 2, pentru ca la noi exista comunicare si intelegere. Nu ne spunem toata ziua te iubesc in loc de ce mai faci su buna ziua, dar ne-o aratam in fiecare gest.....as dori sa traisca toata lumea ce traiesc eu. Daca am vreao nelamurire, nemultumire sau ceva de genu' mi-o exprim si el la fel. asta este comunicarea sincera... Daca am fost bine inteleasa e ok. daca nu si mai ok. eu nu am pierdut nimic, doar vreao 10 min. sa sriu tot textul asta . la revedere.sper sa nu fi suparat pe nimeni, nu asta imi era intentia.:((

    0
    0

  • elia pe 18 Sep 2008, 05:52
    pentru sigmund(si pentru annn)

    Sigmund, din pacate, nici tu nu prea ai exprimat clar mesajul catre Annn. Iar tu, Annn, ce crezi ca inseamna suferinta atunci cand marea dragoste ti-e tradata? E asa ca si cum te-ai intepa la un deget? Sa fereasca Dumnezeu sa iubesti, sa pui totul, viata, trecutul si viitorul, banii, sa lasi prieteni, familie, pentru o dragoste care promite TOT, care face legamant nu pe viata, ci pe VESNICIE! Sa fereasca Dumnezeu sa te legi de zambetul , de privirea, de glasul lui(al ei) si intr-o zi sa ti se spuna:"Gata, pana aici. M-am indragostit de altul(alta)". Anne are dreptate. pana unde sinceritate? Poti sa dai cuiva in cap spunandu-i ca iubesti pe altul?alta?(in conditiile de mai sus?). Sunt unii care chiar vor sa duca mai departe casnicia, dar sa-si traiasca dragostea extraconjugala(mai ales, daca si celalalt e casatorit). Chipurile ca sa discute impreuna. Ea/el sa linga ranile partenerului indragostit de alta/altul, sa-l ajute sa treaca peste drama existentiala. Puah...Cat cinism! Cruzime, nu sinceritate. Si o lipsa de respect, la urma urmei.

    1
    0

  • sigmund pe 18 Sep 2008, 04:23
    pt.anna

    draga anna, e adevarat (uneori nu reusesc sa ma exprim) pt.ca eu nu am inteles nimic din tot ce-ai scris, nu inteleg daca vorbesti din propria experienta sau incerci sa dai sfaturi in stinga si dreapta, pt.ca nu se intelege nimic, am vazut ca cu scrisul nu reusesti, nu stiu poate ar trebui sa-ti cauti pe cineva (poate mai tinar) cu cine comunica, trai sa vezi cum e si dupa ce ai avut o experienta, poti scrie despre tine si lui, cu propoziti mai normale ca le putem intelege! p.s. cind vorbesti de suferinta ar trebui sa sti ca nu sintem toate la fel, am citit, demult ca mai bine singuri si privind o frunza decit inselati si mintiti, dar aceasi persoana care a scris a continuat, dar adevarul e, ca mai dine sa suferim pt. ceva, ca ptentru nimic.sper ca ai inteles si ai citit printre rinduri ce-a ce vrea sa spuna, daca nu atunci i-mi pare rau pt. tine.

    1
    2

  • annn pe 17 Sep 2008, 11:40
    Adriana ....

    Adriana, imi pare sincer rau,suteti nefericiti impreuna, ce va tine ? bunurile materiale?? copii? e asa de trist.......:((( Nu ar fi mai ok. daca ati pune cartile pe fatza , doare, sunt sigura...dar decat nefericiti impreuna, fericiti separat? cred ca s-ar putea sa fiti cei mai buni prieteni dupa....eu stiu? Grea problema asta.....incerc sa inteleg dar iti simt nefericirea,sincer...Cu bine.

    1
    0

  • annn pe 17 Sep 2008, 11:34
    da anne

    Inteleg asta in sensul ca nu poti sta de-a curmezisul in calea fericirii omului, fie el si sotz...decat sa fii inselata mai bine lasa-l liber, e sinceritate in asta, in cazul in care tot poporul stie ca el o face lata si tu nu....unde-i sinceritatea?:((( Mie daca vine al meu si-mi zice "stii draga, m-am indragostit de una", apreciez gestul si-l las in pace, daca eu nu-l fac fericit..pot traduce asta ca ma respecta si m-a iubit candva.....dar nu o mai face si ce poti sa-i faci???.fericirea aia pe care el o simte cu cealalta(treaba lui daca viseaza cai p epereti)....cam asa percep eu sa iubesti un om, sa-i oferi fericirea de care are nevoie si elar sti cum o obtine, fie cu mine sau alta..e dreptul lui...acelasi lucru il stie si el in cazul meu....nu s-a intamplat dar....stii cum e? nu spune niciodata niciodata.sa nu se interpreteze, nu urmaresc asa ceva, dar cum in viata cam totul e posibil....te poti astepta la orice. Asta e pactul nostru de la inceput. stii de ce? pentru ca in jurul nostru se cuplau prietenii intre ei ceva nemaipomenit si noi ne miram..nu mai zic ca ne cruceam...cel in cauza inselatul era luat in ras, de fraier.....cum nu vede? vede dar nu-i pasa? de aici pactul nostru...... Asta inseamna sa comunici deschis si sincer......pare o nebunie dar e cat se poate de simplu. in viziunea mea. ceea ce doare cel mai tare nu este ca el te inseala , nu ca iubirea nu ar fi indreptata spre tine, ca e spre alta si toti o stiu...dar tu nu!! ..preferi altfel? eu prefer sinceritatea. Suferinta e mai suportabila cred eu in cazul asta ...tu sa stii prima...sau el sa stie primul.....nu sa fii luat in ras imediat ce ai intors spatele prietenilor, neamului, colegilor, etc.......sper ca m-am facut inteleasa, uneori nu reusesc sa ma exprim:(((

    1
    0

  • Adriana pe 16 Sep 2008, 21:01
    cu 14 ani mai tanar

    Bonjurica, sunt deacord mai ales cu Tori , esti atat de profunda in ceea ce spui. Eu am cunoscut pe cineva ce este cu 14 ani mai mic. Amandoi suntem casatoriti, dar nici unul nintre noi inca nu ne putem spune in cuvinte ceea ce simtim unul pt. celalalt, totul se rezuma , ca si copii , la stambaturi, atingeri nevinovate... E singura persoana care daca a gresit in ceea ce a exprimat isi face mea culpa si isi cere scuze, ceea ce nu se intampla cu sotul meu, care, intotdeauna are numai el dreptate. A nu se intelege gresit, imi da toata libertatea nu-i pot reprosa absolut nimic, dar nu este niciodata linga mine nici macar atunci cand este. Sper sa ma intelegeti .

    5
    1

  • anne pe 16 Sep 2008, 19:59
    pentru annn incredere

    Ce intelegi tu prin "sa comunci deschis si sincer......extrem de sincer...." ? Asa zice si sotul meu, dar el crede ca si daca unul se indragosteste de altcineva , la fel de sincer sa comunice despre asta. Pai se mai poate vorbi de dragoste pentru sotie, daca e dragoste pentru alta? De respect? De incredere? Pai cum? Sa am incredere in ce/ Ca o iubeste pe aia?

    1
    0

  • annn pe 16 Sep 2008, 17:10
    Succes.

    foarte bine, sa fie intelegere si armonie, varsta.....nu prea conteaza, sa nu fie mare........sa ai senzatia ca te incurci cu copilu' sau taica-to.... si mai e o o problema, sa nu fie copii la mijloc.......destul de majori...mie una mi-ar fi jena sa stau in casa cu fiimiu de 18 ani si gagiul de 20 sa zicem......:))))) Sunt acceptabile diferentele de maxim 10 ani.....nu ? Nu stiu...este cu dichis..... cu comunicare le scoti la capat pe toate. Sunt convinsa ca orice , absolut orice problema ar fi intre 2 sau mai multe persoane este necesar, vital chiar!! sa comunci deschis si sincer......extrem de sincer....si acolo unde este buna credinta, dragoste si respect, se poate rezolva orice problema. Succes.

    1
    0

  • PORCHE pe 16 Sep 2008, 13:31
    viata......

    nu conteaza varsta cand te potrivesti,in sus sau in jos.totusi sa nu fie diferenta mai mare de 10-12 ani.merge chiar familie,e ok,daca femeia e frumoasa si in aparenta mereu tanara,conteaza constitutia fizica.barbatii nu sunt atrasi numai de fizic.doar cei prosti,primitivi.

    5
    0

  • moaca pe 15 Sep 2008, 15:31
    iubitul mai tanar

    Cred ca merita incercat daca nu ai pe nimeni,nu cred ca ai avea ceva de pierdut.Daca nu incerci posibil sa regreti ca nu ai facut-o.

    2
    0

  • tora pe 15 Sep 2008, 14:07
    pentru tori

    Bravo, Tori, asta e idealul: sa te asiguri, sa ai barbat potrivit ca varsta, poate mai mare, sa tii casa, cu copiii si gospodaria, cu averea, si sa traiesti viata cu un amant tanar. Numai ca vezi, va veni si scadenta: ai inselat, ai provocat poate suferinta(celeilalte), ai trisat, ai furat ceea ce nu ti se cuvenea, ce vei spune la judecata?

    2
    1

  • Tori pe 15 Sep 2008, 07:32
    Am un iubit mai tanar

    Dragostea este minunata,indiferent de varsta;am cunoscut un barbat cu 16 ani mai tanar(ar trebui sa va spun ca suntem casatoriti amandoi), cu care am o relatie extraordinar de frumoasa.Sentimentele pe care le traim,nu pot fi descrise in cuvinte.De cand l-am cunoscut pe EL,toata viata mea s-a schimbat(in bine).Nu stiu cat va dura,si nici nu vreau sa stiu;ceea ce stiu acum este ca sunt fericita,ca ma iubeste,ca il iubesc,ca vorbim la telefon sau pe mess de nenumarate ori intr-o zi,ca ne iubim cu pasiune si nimic altceva nu mai conteaza.Noi nu ne facem planuri de viitor impreuna,fiecare are familia lui si dezamagirea lui in acelasi timp, iar impreuna traim o poveste de dragoste fantastica.Viata este scurta si numai una,iubirea este minunata,asa ca traiti pentru ziua de azi;ziua de maine nu apartine nici unui om,asa ca,ce sens are ce va fi maine?! Pentru multi,sau multe dintre noi s-ar putea sa nu mai existe acel maine,asa ca tot ce conteaza este AZI,iar daca azi puteti fi fericite,atunci nu puneti bariere in calea fericirii voastre ci lasati-va purtate pe culmile fantastice ale iubirii.

    5
    0

  • marilena pe 15 Sep 2008, 03:02
    pt. giana

    poate ai dreptate, cind scrii ca e mai dureros cind te inseala cel tinar, dar nu stiu care din doua e mai dureroasa, cind afli ca celelalte femei nu sint nici pe departe la aceeasi inaltime ca tine, mult mai batrine si urite, chiar si femei de strada.toti i-mi spun aceleasi lucruei, de ce nu-l las, e o persoana puternica si ma amenintat ca i-mi va lua copii, si o so faca, poate so faca! asta e casatoriti finca moartea nu ne separa, in cea ce priveste la diferenta de virsta cu celalalt 7 ani nu cred ca erau asa de multi, nu vorbim de 20 de ani, si chiar daca erau, cel putin cit ar fi durat ar fi fost frumos, acum degeaba ma gindesc la amant tinar nu e acelasi lucru! sint mindra si demna, de acea am gresit cind am ales, acum e prea tirziu!!!!!!

    2
    0

  • giana pe 14 Sep 2008, 05:50
    pentru marilena

    Marilena, n-ai facut rau, in niciun caz, fii fffffff sigura. E adevarat, toti insala, dar inselarea cand el e mai tanar e groaznica. Prins in mrejele vreunei iubiri, ajunge sa-ti declare: "Esti o baba, lasa-ma-n pace". lumea iti spune: "Ei, vezi ca varsta conteaza?" Nu mai vorbesc de complexul varstei care se agraveaza cumplit. Te vezi cu adevarat batrana, urata, rea, o scorpie care nu lasa pe cei tineri si potriviti sa se iubeasca. Nu te poti plange nimanui. Esti aratata cu degetul si suferinta ta provoaca rasul:o baba ridicola care pofteste la dragoste, in loc sa-si vada de nepotei! Nu cred ca merita sa traiesti la...cote inalte 4-5 ani(nu 15-20, cum spui tu), pentru a suferi injositor 30 dupa. Si, fie vorba intre noi, ca si aia 4-5 tot cu temeri sunt, cu complexe, cu spaima de viitor. Mai bine-ti faci amant tanar, daca sotul e un magar, se pot trai iubiri frumoase si-asa. Trebuie sa invatam de la barbati. Spui ca sotul tau te-a inselat si te insala. daca zici ca esti inca frumoasa si arati bine, te poti detasa de el. Oricum, poti fi mandra, demna, poti pleca: o sa planga el dupa tine.

    2
    0

  • caty pe 13 Sep 2008, 16:09
    iubit mai tanar

    are 17 ani mai putzin decat mine si, desi ne-am iubit doar din priviri, de dragul lui am slabit 23 de kg intr-un an si jumatate si am intinerit cu cel putzin 10 ani. nu conteaza ca eu sunt casatorita si el logodit, suntem suflete pereche si atat.

    5
    0
Pagina « 1 2 »

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod