"Asi - Impotriva destinului" - un nou serial la Kanal D

4 Noiembrie 2008
Facebook Twitter Comenteaza


In octombrie, a fost lansat un nou serial in Romania, difuzat de Kanal D, o productie Turcia 2007, ce a inregistrat audiente record in tara de provenienta. Serialul poate fi urmarit in fiecare miercuri si joi de la ora 20:15 si duminica de la 21:30.

"Asi" este legenda dragostei cu personajele transpuse in societatea contemporana: un tata care nu vrea sa-si piarda pamantul, o tanara care este prinsa intre iubirea pe care i-o poarta tatalui sau si barbatului alaturi de care viseaza un viitor imposibil, un tanar care detine un secret ce va face ca dragostea dintre el si frumoasa fata sa fie una imposibila.

Ai nevoie de un sfat?

Intreaba pe

Afla ultimele noutati

Aboneaza-te la newsletter »
 

Comentariile 45951-46000 din 48473

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • maria pe 14 Mar 2009, 21:13
    asi

    Unde puii mei l-a inselat Asi : cand a stat de vb. cu Ali gandind ca este Demirel ? cand a acceptat sa se marite cu Ali dupa ce Demir isi gasise menirea de salvator a femeilor aflate la ananghie, ba sa se si insoare cu ele !!!! Amandoi au punctat doua incercari de mariaj !!!! Concurenta mare la tras la gioale din partea amandurora !!!!Pai daca a prinde pe cineva de mana dupa ce te-ai casatorit este inselaciune, apoi sa stiti : ca marile si oceanele sunt full de marinari!!!!

    0
    0

  • simela pe 14 Mar 2009, 21:12
    Asi- Jenerik , ascultare placuta

    http://www.youtube.com/watch?v=KggDOxlj7sw .............................................................................................. asta e traducereea melodiei... ............................................................................................. Nu am putut renunta la mandrie,nu am putut Inca nu ne-am putut indragosti Nu stiam trecutul,nu-l puteam sterge Inca nu am ajuns la dragoste. Da-i voie dragostei,las-o sa-ti cunoasca chipul Las-o sa se topeasca,lasa-mi lacrimile sa cada Inima mea de fier se va odihni O sa-ti vad fata in inima mea' Este ok daca renunti la mine Dar chiar daca renunti la mine,imi ramane sufletu. Dragostea asteapta,renunta la mandrie dragostea mea arde,aceste orase ard te rog,lasa lacrimile mele sa-ti gaseasca fata

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 21:08
    as

    Ai dreptate, draga mea, frumos comentariu.Eu i-as fi trimis o scrisoare odata cu actele de divort in care i-as fi spus ,,pentru ca m-ai jignit ma eliberez de tine dar ai dreptul sa stii ca vei fi tata. Daca vrei sa-ti vizitezi copilul sau nu e treaba ta. De azi esti un om liber ca pasarea cerului" Si m-as fi simtit impacata cu mine insami, cu toate ca si ea il acuzase de aceleasi lucruri cu Bala si Zeynep si acolo nu fusese nici o scrisoare si nici moarte de om.....Demir are multe circumstante cum spune foarte bine Cuca......Cum Maria s-o caute pe Asi daca el neprimind nici o explicatie 5 ani o credea vinovata, si tacerea e un raspuns.....Si iarasi nu inteleg ce e conspiratia asta cu Fatma in frunte, ce se feresc toti sa-i spuna de copil, parca ar fi speriati de bombe...ce s-ar putea intampla, ar avea si Demir dreptul sa-si viziteze copilul, care-i problema???? La Asi e casa plina de neamuri, in schimb Demir se uita mai mult la cruci...doar Suheyla si Kerim ii sunt in preajma, in rest umbre...Ce se pun toti de-a latul in calea fericirii omului asta, parca ar fi omorat oameni....n-are si el dre[tul la clementa ca doar il incercase viata destul si-i ajutase pe toti...chiar asa pe el nu-l ajuta nimeni????

    0
    0

  • AS pe 14 Mar 2009, 21:06
    Üzgünüm

    Scuze fata de ultimul comentariu, am vrut sa spun ca sunt de acord cu Luiza si Cuca. Scuze, Cuca. Va pup.

    0
    0

  • paulette pe 14 Mar 2009, 21:02
    Maria

    Ai dreptate Maria,chiar unde o fi disparut podul? "podul de piatra sa sfaramat/a venit apa(asi) si la luat",poate am scapat de el ,sa nu mai aiba disperati de unde sa se arunce.

    0
    0

  • AS pe 14 Mar 2009, 21:00
    Luiza, Cuca

    Fiecare dintre noi avem argumentele proprii, si le spunem. In continuare se vede, suntem trei la...restul. Sunt de acord cu Luiza si Gabi.

    0
    0

  • paulette pe 14 Mar 2009, 20:53
    Pentru Violeta

    Draga Violeta, eu am facut invitatie tuturor fetelor care trec pe la vama Giurgiu ca vreau sa le cunosc,iar invitatia ramane valabila,deci si eu sunt din acest oras si m-as bucura sa ne cunoastem deocamdata noi doua.Astept un semnal de la tine,poate bem o cafea la turn sau unde propui tu.

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 20:51
    CUCA, AS

    Magistral......suuuperb comentariu...mi-a placut extraordinar, Cuca...frumos, plin de semnificatii...intru totul de acord....multa profunzime...toata stima

    0
    0

  • maria pe 14 Mar 2009, 20:45
    erata

    dinamita, hai ca mi s-a rupt filmul !!!!!!

    0
    0

  • maria pe 14 Mar 2009, 20:42
    asi

    ma apasa asa o intrebare : Unde pana mea este podul - marele pod al Mortii si al Durerii, ca n-am vazut sa-i fi pus Demirel vreo dimita sa se termine dracului odata si trauma copilariei sale??? Aveau treaba n-aveau treaba hai la pod . In sezonul asta au luat-o pe scurtatura ca sa ajunga in Antakya .

    0
    0

  • paulette pe 14 Mar 2009, 20:36
    asi

    Bravo Gabi,ai fost in asentimentul meu,cam asa vad si eu lucrurile.Ma tot intreb: unde o fi oare javra de Ali?acest personaj malefic,care a declansat toata aceasta drama,nu merita oare,macar o pedeapsa divina?dar Haydar a murit?Voi ce ziceti?

    0
    0

  • AS pe 14 Mar 2009, 20:31
    Asi ve Demir

    Asa e Luiza, nu stiu cum se face, dar numai noi gandim asa. In primul rand e ceva serios la mijloc, un copil, de aceea spun ca Asi ar fi trebuit sa lase din orgoliu si sa se gandeasca si la copil. De acord cu voi la faptul ca Demir a jignit-o cand i-a spus ca ii multumeste lui Alah ca nu are un copil cu ea, dar, asa cum sustine si Luiza, Demir trebuia sa stie de copil, si nu neaparat de la altii, ci de la Asi. Asi trebuia sa-si gaseasca yavaş –yavaş cuvintele, totodata sa fie cu fruntea sus, dar cel putin cu sufletul impacat. Asa, va purta viata intreaga aceasta povara. Putea, pur si simplu sa-I spuna: “Sa stii ca vom avea un copil, dar te voi elibera de aceasta povara din moment ce tu m-ai acuzat pe nedrept”. Ei, atunci, da, abia atunci putem sa il consideram pe Demir vinovat. Am mai spus-o si o sa o repet, pana la proba contrarie, Asi e vinovata in ochii lui Demir. Pentru el, Asi a calcat stramb, pentru ca nu a reusit sa se disculpe. Insa, vom vedea in episoadele ce urmeaza ca vor striga unul catre celalalt fel si fel de cuvinte, fel si fel de dezmintiri si de orgolii ranite, iar la final se vor arunca cu foc unul in altul, iar noi vom vedea din nou al cincilea sarut adevarat din aceasta DRAMA, caci, fiecare a gresit cu varf si indesat, si au de stins un foc napraznic. Ma pun in pielea personajelor. Eu nu am copii, insa pot sa gandesc prin prisma unui barbat inselat de nevasta, ca nu-i deloc usor. Si el s-a refugiat la apa…poate pentru a fi mai aproape de fiintele iubite din viata lui, mama sa si Melek, care si-au gasit sfarsitul in adancuri. Ceea ce ma enerveaza la culme este faptul ca Asi n-a stiut sa lupte pentru ei…Demir ne-a demonstrate de cateva ori ca stie sa-si apere dragostea…insa, mai mult ma enerveaza faptul ca atat Demir, cat si Asi nu vor sa recunoasca, in fata nimanui, ca inca se gandesc unul la celalalt.

    0
    0

  • maria pe 14 Mar 2009, 20:23
    asi

    se spune ca 7o dar nu sunt sigura, suntem la mana scenaristilor, serialul se realizeaza din mers. Si acum la treaba .....dupa ce mi-am luat hap-urile atat cele sufletesti cat si cele pe cale orala ( sa nu va duca mintea la prostii) sa-l mai luam putin pe Demirel bey in colimator. Pai desi Asi nu mai avea cizmele cu manseta (celebri gumari) si de dorul lui Demir a renuntat la broboada si poarta sal rosu sa se vada de la distanta , cred ca nu stie ce o asteapta !!!!!! Marinerul nostru nu are voie sa fie furios pe Asi pt. ca si acum vrea s-o taie , pe unde a venit, adica pe firul apei noroc cu minunea de copil care ii pune bariera, pe el nu-l intereseaza nimic, el nu vrea sa stie nimic !!!! atunci cum puii mei mai poate reprosa cuiva ceva, cand a taiat orice mijloc de comunicare cu toata lumea. Da-o pana mea macar porumbelul calator si tot il foloseam!!! Doamne ce contre ne asteapta , ce dragoste si patima va fi ! Mi -se incing circuitele numai cand ma gandesc.

    0
    0

  • Cuca pe 14 Mar 2009, 20:23
    Love story 2

    Demir s-a intors. E adevarat ca nu pentru Asi, dar a gasit aici ceva ce l-ar putea face sa nu mai plece. Fetita lui. Nu-mi place ca Asi se pregateste sa se lupte cu Demir pentru fetita. Nu –mi place ca nu vrea sa-i confirme lui Demir ca Asya e copilul lui. De fapt nici nu trebuie sa recunoasca. Un firisor de par si un test facut cu discretie si treaba este rezolvata (amintiti-va cum s-a stabilit paternitatea in cazul lui Aslan). Cred ca, daca se va ajunge la asa ceva, Zya si Aslan il vor ajuta. Cred ca si Ishan si Suho vor incerca sa aplaneze conflictele dintre Asi si Demir. Eu nu cred ca Demir va dori sa ia fetita de linga mama ei El a crescut fara parinti si stie ce inseamna asta. Poate si din aceasta cauza va incerca sa se apropie din nou de Asi. Demir va dori ca fetita sa-i poarte numele, sa stie ca el este taticul ei, sa poata sa se intilneasca si sa petreaca mult timp impreuna. Daca va dori s-o aiba inapoi si pe Asi, depinde numai de aceasta. Demir va juca totul pe o singura carte – fetita , iar lupta pentru a-si cistiga dreptul sa se bucure de copil va fi foarte dura. Amintiti-va privirea fixa, cu ochii aproape iesiti din orbita, hipnotici, in episodul 58, cind se pregateste sa arunce banutul in sapun. Privirea lui parca –i transmite lui Asi » Acest banut l-ai avut, dar l-ai pierdut. Probabil ca nu l-ai meritat. Daca-l doresti inapoi, dovedeste-mi ca-l meriti. » In prima parte a serialului am vazut un Demir indragostit facind totul pentru a o cistiga pe Asi. Acum ar cam fi cazul ca Asi sa faca tot ce se poate ca sa-l recistige pe Demir, sa-i readuca in ochi privirea care ne-a imbolnavit si pe noi, sa-i readuca in glas caldura soaptelor care, desi erau intr-o limba atit de ciudata, ne infiorau si pe noi. Ar trebui sa-si infringa mindria si sa uite ce-a fost, de dragul celor doua fiinte pe care le iubeste. Dragostea ei pentru Demir e incuiata undeva in strafundurile sufletului si desi nu vrea sa recunoasca, il doreste linga ea. Altfel nu i-ar fi spus fetitei povestile despre intoarcerea tatei de pe mare. Da, chiar, de unde stia Asi ca Demir e pe mare ? Ar mai fi multe de spus, dar deocamdata, atit.

    0
    0

  • Cuca pe 14 Mar 2009, 20:21
    Love story

    Mi-am adus aminte de o replica dintr-un film de pe vrermea tineretii mele. Se numea Love story si eroina acelei povesti spune la un moment dat: In dragoste nu trebuie sa spui imi pare rau" . Eu adaug " Asta se intelege de la sine" Si acum cite ceva despre episodul 57. Citeva replici din acest ultim episod m-au facut sa-mi schimb impresia lasata de episodul 56. Demir m-a impresionat profund. Am vazut un om marcat de o mare durere, un om care a renuntat la tot retragindu-se undeva departe in linistea si imensitatea marii, un om , asa cum el insusi spunea “golit de orice sentiment de orice dorinta, uscat pe dinauntru.” Am vazut de asemenea un om pe care un copil il trezeste la viata, il transforma in vechiul Demir capabil sa-si lase treburile balta pentru o plimbare sau o discutie cu micul Hussein. Stim ce s-a intimplat in episodul 56, stim cum a plecat Demir si care-i era starea sufleteasca si ce sentimente l-au facut sa ia acele decizii. Toate acestea s-au atenuat in timpul celor 5 ani, dar a ramas dezamagirea, sentimentul ca ce a scris Melek in scrisoare a fost adevarat. Eu sint convinsa ca Demir a asteptat tot timpul o explicatie din partea lui Asi, chiar daca tot timpul a respins acest lucru. Si ocazii pentru explicatii au fost destule. Chiar la despartire (scena cu cei doi cai) Demir spune « ramii cu bine », dar Asi raspunde : « adio ». Asi pare ca vrea sa taie orice legaturi. In episodul 57 Kerim il intreaba : « La ce te gindesti ? Pariez ca la Asi. Chiar nu ai fost curios sa afli ceva ? Demir : Nu. Kerim : Pe cine a omorit minciuna ? Nu ai sunat-o nici macar o data ? Demir: Nici ea nu m-a cautat?” Aceste cuvinte ma fac sa leg totul de o alta replica a sa, mai veche, din episodul 15 (scena din ploaie cind Asi ii reproseaza ca vin fetele dupa el si dupa Kerim tocmai de la Istanbul). Asi ii spune ca nici moarta nu s-ar duce dupa un barbat, stiind ca se insoara cu alta. Demir ii raspunde : « Uneori trebuie sa faci si acest lucru, domnisoara Asi, cu atit mai mult cu cit cel din fata ta a inteles gresit. » Asta s-a intimplat, zic eu, si cu ei. Demir a inteles gresit, dar Asi nu s-a zbatut sa-l faca sa vada adevarul. Este adevarat ca a incercat, dar nu a mers niciodata pina la capat. S-a simtit jignita de vorbele spuse de un om furios si indurerat si nu a incercat sa-l ia cu blindete si cu rabdare pentru a clarifica lucrurile. Eu cred ca atit Demir cit si Kerim au asteptat ca iubitele lor sa le ceara sa se intoarca. Cind este intrebat de Demir daca a mai sunat-o pe Defne, Kerim raspunde : » Nu vreau sa ma gindesc la orasul asta pentru ca atunci cind ma gindesc ma copleseste senzatia de vinovatie » Demir nu l-a contrazis.

    0
    0

  • gabi pe 14 Mar 2009, 20:12
    asi intoarcerea...

    Asi stia ca Demir nu poate fi tratat decat cu dragoste si totusi n-a facut-o, poate ca obosise cu atatea pe capul ei...,desigur orice femeie se simte tradata si parasita in momentele acelea prin care trecea ea..., si atunci a ales (instinctul de mama -protectia puiului) sa plece, sa-l paraseasca , crezand ca Demir va intelege cat de mult a gresit !Nu-mi explic cum Asi nu a ales sa lupte ptr familia ei, stia ca Demir este in adancul sufletului lui un om bolnav, ea era singura care-l tratase cu dragoste si-l salvase!Desigur , mandria din sufletul ei (de asta data) invinsese!Poate ca-i cer prea mult! Eu n-as fi abandonat!As fi luptat pana la capat , in primul rand ptr copilul ce se va naste! Cam asta a fost, ce va urma? S-au intors pe rand fii rataciti, probabil se va intoarce si fiica , Ceylan, intrebarea fireasca este cine va fi primul care va recunoaste ca a gresit? Este foarte important acest lucru si de aici urmeaza un nou inceput... Asi este prea mandra , orgoliul ei nemasurat ,( desi se vede ca iubeste,iubeste, iubeste)o va impiedica sa recunoasca ca si ea a gresit..., apoi este total neincrezatoare in noul Demir, ea este astazi cea mai frustrata,apoi porneste la drum cu un mare avantaj, Asya!Faptul ca i-a format o imagine pozitiva copilului despre tatal ei , inseamna ca nimic nu este pierdut, inca!!! Demir, este clar, a plecat convins ca Asi a fost cea care a gresit, nimeni nu a incercat sa-l faca sa vada adevarul-deceptia mea Ziya-, el este la momentul de fata o epava (semnificativ vasul din care a debarcat).Il va trezi la realitate dragostea;cea latenta care este undeva intr-o camaruta a sufetului lui ptr Asi, si cel mai important, instinctul de tata, copilul de care s-a simtit atras din primul moment! Cum il stim un om responsabil va cauta sa afle adevarul si nu va renunta la printesa lui micuta Asya! Demir este dator sa recunosca primul ca a gresit capital? Va avea puterea sa se recunoasca invins de doua ori;odata fata de Asi pe care a tradat-o si invins in sinea lui constient fiind ca este fiul unui criminal! In subconstientul lui va fi convins ca scara lui de valori a fost data peste cap?Avea o parere atat de buna despre el!El justitiarul, el binefacatorul, el altruistul!Trebuie sa se recunoasca invins si sa-si ceara primul iertare!Va putea sa faca asta ? Daca va realiza ca nu este responsabil ptr greselile parintilor (si ale Suheliei, chiar), daca va realiza ca viata este irepetabila si trebuie traita nu amagita, vom avea un final frumos..., desi ma recunosc invinsa de modul de abordare al scenaristilor turci...

    0
    0

  • FANICA TANASE pe 14 Mar 2009, 20:08
    va rooog...

    v-a placut coloana sonora din ep 57, bolum 8? va rog ,daca o aveti sa mi-o trimiteti si mie pe adresa mea fanica_fanny@yahoo.com sau pe id-ul de messenger fanica_fanny.,sa o pot descarca. Sunt inebunita dupa muzica asta , am ascultat-o de n ,ori Azi nu am facut nimic , am gatit de ieri si azi am intepenit in fata calculatorului, pling si totodata ma bucur cind ii vad si tare-mi doresc ca aceasta dulceata de fetita sa se bucure de amindoi parinti.am vazut ca locurile pe unde treceau ,le trezeau amintiri legate de clipele frumoase petrecute impreuna dovada ca gindeau permanent unul la celalat ..Asya parca ar fi facuta de amindoi atit de mult seamana cu ei ... si este atit de isteata, cred ca parintii naturali sunt tare mindri de ea.A fost un episod cu multa incarcatura emotionala.va pup pe toate

    0
    0

  • muresan stela pe 14 Mar 2009, 19:44
    asi

    totusi, cate episoade are acest serial

    0
    0

  • maria pe 14 Mar 2009, 19:42
    Camelia

    Multumesc din suflet !!!!! Chiar aveam nevoie de un plasture, ep.de aseara a fost foarte miscator, si dulce-acrisor pt. sufletul meu. Iti multumesc ca ma faci sa redescopar iar si iar nu stiu pt. a cata oara ce cantareata mare este Angela Similea. Din cand in cand peste bravura mea de zi cu zi am nevoie si de astfel lucruri minunate , cu respect iti multumesc !!!!!

    0
    0

  • camelia pe 14 Mar 2009, 19:20
    MARIA

    http://www.youtube.com/watch?v=Br-HpzBVusI&feature=channel_page

    0
    0

  • violeta pe 14 Mar 2009, 19:06
    asi

    Fetelor cred ca sunt bolnava nu mai am nimic in cap decit Asi sufar pentru ea ca si cum ar fi copilul meu si ar fi realitate nu film.Trebue sa gasesc o metoda sa pot judeca logic,Eu il condamn pe Demir prin faptul ca niciodata nu a cautat sa o inteleaga intii pe Asi, ci dimpotriva a pus interesele familiei lui mai presus de dragostea lor.Nu e bine ce a facut Asi ca i-a ascuns ca are un copil,dar oare care dintre noi l-ar cauta pe cel care te invinovateste pe tine de toate relele pamintului,si iti arata la tot pasul ca nu are incredere in tine???????????Speram ca macar deacum in colo sa fie bine pentru amindoi si fetita sa fie liantul de care amindoi au nevoie sa poata trece peste tot raul.Faptul ca Asi i-a povestit cu drag de tatal ei fetitei denota cred eu ca inca mai exista dragoste intre ei.Pina si atunci seara cind s-a culcat cu fetita ea isi amintea numai scenele placute petrecute alaturi de Demir si uitase cele rele.

    0
    0

  • gabi pe 14 Mar 2009, 19:05
    asi-intoarcerea fiilor rataciti...

    nu v-am parasit in tot acest timp,m-ati tinut in priza cu comentariile,va apreciez si va iubesc ptr ca sunteti atat de devotate!Cateva ganduri, fara sa am pretentia ca ceea ce zic este infailibil.. Demir a plecat ptr ca sufletul lui era imprastiat in tot universul..., era piatra ,scena cu Melek la copac, amintiti-va , acolo s-a regasit cu tragedia din copilarie, acolo a ramas blocat si nu putea fi vindecat decat daca era inteles, nu l-a inteles nimeni, a refuzat sa stea de vorba, s-a batut, a crezut ca rezolva din nou totul singur.In acest moment al serialului Suhelia si Ihsan s-au comportat lamentabil...,Neriman a incercat sa determine pe cei din casa sa se apropie de el , sa-l ajute, ca de obicei n-a fost luata in calcul..,si Demir a fost dus...

    0
    0

  • gbv pe 14 Mar 2009, 19:03
    asi

    ...Ma scuzati, m-am cam luat cu vorba si am uitat sa urez bun venit celor care ati intrat in" casa noastra"!!!.. pt. auras.... secventa este din ep.7 cand Asi a gasit banutul in sapun......

    0
    0

  • auras pe 14 Mar 2009, 18:33
    asi

    Ia uitativa voi cunoscatoarelor la bol.7 difuzat pe www.dizifrm.com si spre sfirsit apare Asi Defne care se spala si in sapun gaseste un ban se pare (scena asta a mai fost pe la inceput sau va urma ).Toate sinteti super cu comentariile (multumim pt. traduceri la toate )

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 18:32
    lizica

    dar n-a zis nimeni sa traga Asi de Demir, sa se foloseasca de copil spre o impacare...spuneam doar sa-l anunte ca are un copil, sa divorteze ca e justificabil jignita, sunt de acord si sa-i dea voie tatalui sa-si viziteze copilul....ce era asa greu...ce, pana mea, de mandrie era ciobita aici...era un gest corect si atata tot intre doi oameni care nu se pot reconcilia dar au un copil.....vedeti, de aia nu-i primesc in UE ca au mentalitati de genul asta....

    0
    0

  • maria pe 14 Mar 2009, 18:29
    pt.Camelia

    Iubita daca mai esti prin apropiere , scuza-mi impertinenta, te rog posteaza-mi si mie unul din link-urile tale de suflet( asa-ti trebuie daca mai invatat sa le accesez) ma refer la unul cu muzica ....as vrea sa plang si nu pot!!!! plansul imi face foarte bine... apoi ma intorc iar sa dau cu barda in padure!!!!!

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 18:25
    gbv

    Da, ai dreptate in totalitate, mama lui Demir n-are nici o scuza, poate doar lipsa de educatie, de scoala, era o femeie simpla, o fi zis ca merge in rai cu copii.......oricum, e abominabil cum o iei...dar la Asi aveam pretentii ca-i scolita, alta generatie, moderna......cu fardatul faceam glume...e o diferenta din cate stiu intre fardul de zi si cel de seara

    0
    0

  • vali24 pe 14 Mar 2009, 18:25
    asi

    Fetelor ma credeti ca sunt impartita .Habar nam cui trebuie sa mai tin partea ca fiecare are dreptatea lui!M-a apucat azi asa o melancoleala si am in cap numai nenorociri(nu-i vina mea ci a celor care m-au obisnuit cu ele)ca mai bine va citesc comentariile voastre.Un lucru e sigur fetita e la amandoi(cand or fi facut-o nu stiu ca la cat timp au petrecut facand dragoste as inclina sa cred ca-i facuta in vitro) si trebuie sa stea cu amandoi.A ,si mai e ceva,.....va vine sa credeti ca ma apuca plansul cand ma gandesc ca se sfarseste serialul....,ca eu nu ma mai recunosc....

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 18:21
    as

    Perfect de acord, As...sunt paranormale pe aici...imi dau peste mana, n-am scris eu......Si chiar daca n-ar fi asa si Asi ar avea dreptate absoluta iar Demir n-ar avea circumstante atenuante...si asa si tot trabuia sa-i spuna...nu mai era vorba de ei doi ci de copil si tata...

    0
    0

  • gbv pe 14 Mar 2009, 18:16
    asi

    Luiza... pana acum va tot plangeati ca nu-s imbracati cum trebuie, ca nu sunt domnele in pas cu moda....acuma ca le-au mai imbracat, le-au fardat...ca e si ea mai cocheta , nici asa nu e bine???? Asi este un personaj puternic!.si . sper sa ramana asa pana la sfarsit! ...Niciodata nu e voie sa disperi!! trebuie sa ai incredere in tine si credinta in d-zeu!!...sau allah.. sau ce-o fi..nici-un necaz nu e fara suferinta, e adevarat!, insa mergi mai departe!..Mama lui Demir este cea mai vinovata .. credeti ca , indiferent ce s-a intamplat acolo la ferma K. ,ea a avut dreptul ca OM , ca MAMA sa i-a viata altora , si nu a oricui,. ci a copiilor ei?? ??? De aceea atat Melek cat si Demir au ramas traumatizati pe viata!!..sper ca DEMIRr sa nu faca acelasi gest ca sora lui... si sa-si gaseasca linistea si pacea langa cea pe care inca o iubeste -ASI-si rodul iubirii lor"micuta ciobanita" ASYA.....

    0
    0

  • lizica pe 14 Mar 2009, 18:16
    asi

    plec la serviciu ,vb maine ....va pup pe toate....Seara buna!

    0
    0

  • lizica pe 14 Mar 2009, 18:13
    ptr as

    draga As nu te supara din dragoste ptr Demir tunu vezi adevarul.Pune-te un minut in locul lui Asi si vei vedea ca parasita fiind ,insarcinata nu vei striga niciodata dupa cel care pleaca si nu doreste sa aiba un copil cu tine.Nu sunt avocatul lui Asi ,acum Demir m-a impresionat ptr ca chiar nu mai are nici o motivatie sa continuie drumul,fetita l-ar remonta si l-ar intoarce la viata. Cat despre numele lui Ishan pe certificatul fetitei probabil s-au gandit la faptul ca o linie trasa pe certificat in loc de nume ar prejudicia imaginea fetitei mai tarziu .Demir colinda marile sa scape de himere ori nu stiu dacaputea cineva sa ''alerge '' dupa el sa-i duca vbesti despre viata lui Asi si a fetitei.Este intransigent ,a si suferit mult in viata lui dar cea mai mare parte din vina celor intamplate in viata fam. Dogan cred ca o are Haydar,apoi mama care chiar isi condamna copiii la moarte. te rog nu te supara ......Pupici

    0
    0

  • AS pe 14 Mar 2009, 18:12
    Asi

    Pentru GBV: Am spus ca il apreciez pe Demir. De ce? Hai sa ne intoarcem putin in timp si sa nu uitam Demir a acuzat-o pe Asi de adulter, datorita faptului ca Melek, inainte de sinucidere a lasat acea hartie scrisa care a incriminat-o pe Asi. Cu toate ca noi stim ca nu e adevarat. Demir, acum, ce sa creada? Ferm convins ca Melek a spus avevarul, drept dovada ca: 1. s-a omorat…stia foarte bine ca il iubeste pe Ali…ca in ciuda tuturor s-a maritat cu el…si ca n-avea rost sa se omoare degeaba, mai ales daca era ferm convinsa ca Ali o iubeste pe ea si nu pe Asi; 2. Asi initial nu a fost de acord cu nunta lui Ali cu Melek (de aici a facut el legatura ca e geloasa pe Melek si nicicum grijulie) – asa a fost conjuncture, iar el la final a facut aceste legaturi; 3. Florile pe care le-a primit Asi de la Ali, sip e care le-a mai si pus in vaza cu apa (eu daca eram le azvarleam cat colo); 4. Grabirea nuntii celor doi (Melek si Ali) chiar in momentul in care Demir era plecat in Siria; 5. Tonul de ocupat, pe care l-a primit Demir, cand acesta a incercat sa ia legatura cu ea, cand era in Siria (desi noi stim foarte bine ca psihopatul a facut asta); 6. Raspunsul afirmativ primit de la Ali, ca intradevar o iubeste pe Asi, ca numai ea putea opri nunta lui cu Melek, insa nu a facut-o. Bine, psihopatul a incercat sa nege ca Asi ar fi vinovata de asa ceva, insa ce credibilitate mai avea Ali in ochii lui Demir? 7. “Cine se scuza, se acuza!” Asi nu a stiut sa isi demonstreze nevinovatia, desi a avut ocazia de mai multe ori; 8. Mutarea ei imediata de la conac, inaintea venirii lui Demir, unde ar fi trebuit sa aibe o discutie, tinand cont ca aveau “saibele pe deget”; 9. Cuvantul scurt al Asiei, la final, la despartirea lor: “Adio”; 10. Tacerea membrilor familiei lor. Luiza, asa e.

    0
    0

  • maria pe 14 Mar 2009, 18:11
    asi

    Cum pui mei sa fii cu capul pe umeri cand copilul favorit este lasat de izbeliste , si la frizer numai de asta se discuta in Ataykia(sau cum s-o scrie sa ma corecteze cineva) un fel Popreaca de la noi satu-i mic si lumea stie tot. Cu ce margele se mai duce Neriman la coafor , am vazut ca s-a tuns, cand are acasa doua fete parasite de soti de parca i-a alungat necuratul( sau Fatma mai stii?) iar aia mica a dat din rok pana la hevy si de acolo putin si prin hause , sa vezi cand or s-o duca pe ogor, da benga in clacasi...Ishan bey avea mare treaba de a da bine la UE dar familionul il cam tragea in poiata!!!! Defne incearca sa dreaga busuiocul si scrie o carte dar planteaza la multumiri pe Zafer sa moara de necaz stie ea cine. Asi mai intreprinzatoare renunta la casoiu cu stafii primit de la Cemal si-l da sorasi sa se pricopseasca(Defne) si trece la oierit si cultivat legume BIO , ce ? sa se intoarca inapoi de unde au venit fondurile UE ?

    0
    0

  • paulette pe 14 Mar 2009, 18:05
    Camelia si fetele

    Buna fetelor,acum am pus mana pe calculator,a pus-o fata de o iesire in oras si am ramas sefa la birou.Multumesc tuturor fetelor ptr. traduceri,insa m-am obisnuit cu stilul inconfundabil al Cameliei si de care sper sa avem parte parte pana la sfarsit.Te pup Cami esti o dulce!.Dau fuguta la un intins de rufe si ma intorc cu comentari ptr. ep. 57 care m-a facut sa am o noapte alba.

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 18:03
    gbv

    Inteleg, ai dreptate pana la un punct....toti ne suparam si ne mai si trece macar de mila unui sufletel nevinovat...trebuia sa-i spuna lui Demir ca e tata pentru ca acolo la concepere este un ovul si un spermatozoid si era si copilul lui...nu i-a dat sansa sa aleaga...hai, nu-i spunea atunci, peste un an, doi trebuia sa-i spuna, iti mai trece furia, n-o tii langa...daca el nu venea acolo probabil ca la majorat afla copilul si se ducea sa-si caute tatal care nici ala habar n-avea ca exista,,,,daca ai fi in locul copilului, sa-ti ascunda mama propriul tata, sa te minta si sa stii ca tatal tau nu stie de tine ca asa vrea mandria mamei.....e usor din fotoliu.....nu e corect si iar nu e corect de un milion de ori...daca mie mi-ar ascunde cineva copilul as muri cu el de gat....e primitivism sa pui mandria in fata interesului propriului copil, egoism feroce....te gandesti ca in loc sa apropii copilul de tata,sa-i apropii, sa creezi o legatura, e sange din sangele tau. si sange din sangele lui...se intampla ceva cu tine...copilul cui ramane, cine-l ocroteste decat celalalt parinte, nimeni nu-l poate iubi mai mult, nimeni nu-l poate inlocui....si pe de alta parte daca nu e mama si tata pot sa fie langa copil o mie, matusi unchi, verisoare...COPILUL TANJESTE DUPA PARINTII LUI.....ti-o spun din experienta, e o crima sa ascunzi asa ceva....daca el ca tata nu vrea sa-si vada copilul fiind in cunostinta de cauza atunci el pacatuieste in fata lui Dumnezeu, a propriului copil si a celorlalti....Gata, e ultimul cuvant pe tema asta.

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 17:40
    AS de acord in totalitate

    A zburat comentariul...habar n-am, l-am pierdut..incerc sa reiau....Sunt perfect de acord, parca imi citesti gandurile...Ishan este cel mai vinovat, ar fi trbuit sa aiba capul pe umeri..dar si Asi se presupune ca ar fi trebuit sa se maturizeze odata cu trezirea instinctului matern..dar nici o sansa..ea e consecventa...isi sacrifica si propriul copil pe altarul mandriei si nimeni n-o trage de maneca....mai fato, esti orbita, gata, ajunge, copilul are nevoie de tata..chiar sunt curioasa daca Ishan face ceva pana la urma....Din toti numai Epigonul Demir sufera si iar sufera....Asi este data cu dermatograf din zorii zilei de zici ca pleaca la bal sa prinda ciorba de potroace...Gonca si aia superrimelata si creionata si pe deasupra rujata strident se duce la cules de zmeura prin hartoape....Dar nu ma asteptam la Demir sa stea 5 ani pe mare, credeam ca-i mai puternic....a venit parca mai implinit cred ca nu a asimilat numai Omega 3 pe mare ci si ceva b-uri, baclavale, sarailii, rahat cu apa rece dar nu de mare ca facea pietre la rinichi, probabil ca regizorul a citit comentariile noastre ca-i cam pirpiriu ...l-au si imbracat bine, sa nu-i vedem bicepsii...se vad vreo 3 gulere pe dedesubt...dar observ o schimbare, a renuntat la fular si l-a adoptat Asi...sper sa nu fie de rau augur s-o vedem cu coaste rupte ca nu stim cine o ingrijeste, Demir nu-i veterinar....

    0
    0

  • gbv pe 14 Mar 2009, 17:28
    asi- ASYA

    Buna ziua tuturor!!! Va multumesc mult celor care traduceti (Camelia, Luiza, Byacryss..)! Am vazut aseara in sfarsit, un ep. frumos, linistit si fff. emotionant...Asya este o mandrete de copil si ii felicit pe regizori pt. alegere...sper ca acest copil sa fie liantul si nu discordia dintre Asi si Demir... dupa cum ne-au obisnuit scenaristii dupa una "calda" urmeaza una "rece", asa ca nu cred ca de acum incolo va fi numai lapte si miere!!!!...NU POT SA FIU DELOC DE ACORD CU TINE AS!!!!! ...care "amarui" pentru Demir si "castig" pt. Asi???????? ..amaraciunea si-a ales-o singur!.ce-am face in viata daca de fiecare data cand ne lovim de greutati ne-am face bagajul si-am pleca?!!! UNDE???? ..in padure..pe mare... in spatiu....pe Luna??? ... hai ca m-am enervat rau!!!..Lasi in urma ce ai mai drag, nu o asculti, o jignesti, intorci capul,.. pleci ... nu-ti pasa de ea 5 ani ??!!!..ce a fost in sufletul Asiei??? ..asta nu te intrebi??? ..iar felul in care a eduda-o pe fetita povestindu-i de tatal ei dovedeste inca o data (daca mai era nevoie) educatia pe care a prim it-o in familie si bunul simt de care da dovada!.....vyk968... multumesc pt.cadou , dupa atatea discutii contradictorii clipul m-a uns la suflet...si mai mergeti sorelor la vot -...Demirel al nostru (vezi, AS ??.. e si al meu!!) a ajuns aproape de 1 milion de voturi!.. Spor la votat!

    0
    0

  • vyk968 pe 14 Mar 2009, 16:41
    CADOU

    http://www.truveo.com/AsiDemirAsya-K%C4%B1z%C4%B1m-%C4%B0%C3%A7in/id/916740886

    0
    0

  • maria pe 14 Mar 2009, 16:07
    asi

    Buna !!!! Sunt si eu alaturea cu drumul, ma straduiesc sa-l tin cat mai drept si sper sa si pot !!!!! Multumiri Camelia pt.traduceri de asemenea si celorlalte fete pt. efortul depus. Am mai venit de acasa si mi-am corelat imaginile vazute cu traducerea acum pot. sta de vb. ...si luiza sunt sigura ca gandurile cele mai aprige iti vin atunci cand faci chiftele, si cum ma intremez putin trec la tigaie ca sa-l combat pe Demirel. Acum ca tot s-a hotarat sa mai ramana prin preajma, si a vazut ce minunatie de copil are(brava !!!!scenaristi) sa ne pregatim sa-l intampinam cum se cuvine pe mariner. Lui Kerim ii tragem una in freza sa-si aduca aminte ca el a fost primul care a luat-o la vale, lui Aslan ii pregatim un lot cu pir mult sa traga la sapa pana i-o iesi ochii sa uite de Sarmasik si te tii saptamana ca venim!!!!!

    0
    0

  • AS pe 14 Mar 2009, 16:03
    Antakya da iade

    Buna fetelor! Da, exact cum am banuit. Un Demir singur, amarui…o Asi cat de cat iesita in castig, in acesti 5 ani. Il apreciez foarte mult pe Demir, poate multe dintre voi nu sunteti de acord cu mine. Vocea sangelui si-a spus cuvantul. Asi si familia ei de trei parale nu s-au gandit ca adevarul va iesi la iveala oricat de tarziu ar fi fost? Au dat dovada de egoism. Acuma stau cu s… in coaste… ca de… adevarul va iesi la iveala… de parca fetitei i-ar fi bine asa cum a trait pana acum…in minciuna si cu dor si curiozitate de cel caruia vrea sa-I spuna tata. Daca era asa de mandra Asi, nu trebuia sa ii mai spuna ca tatal ei e pe mare si ca se va intoarce, dandu-I sperante Asyei. I-a fost frica sa ii spuna fetitei ca tatal ei a parasit-o pe ea inainte ca acesta sa stie ca un copil vine pe lume. Asa cum l-a mintit pe Demir, tot asa o minte pe Asya. Se gandeste numai la ea. Toate astea, cum am spus mai sus nu ma fac decat s ail aprecie pe Demir la fel de mult. Acestora (Asi si Demir) le era mult mai usor daca se urau. Imi este mila de amandoi, insa, este o mare diferenta intre cei doi. 1. Asi si-a facut-o de una singura (si, ca sa te enervezi si mai tare, i-au cantat toti in struna, de parca e cineva cu capul pe umeri in acea familie…! Iara ta-su se mai bate si cu pumnii in piept ca e avocat. 2. In ceea ce il priveste pe Demir, mi-e mila de el ca s-a scufundat in singuratate. Cel putin, Asi s-a bucurat de rodul dragostei lor, prin el a reusit sa traiasca, sa extraga seva vietii, dar Demir de ce s-a bucurat?

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 15:21
    ce melodie frumoasa, cine o canta???

    http://www.youtube.com/watch?v=dWngJhSglC8

    0
    0

  • tamara pe 14 Mar 2009, 15:08
    ASI

    Cami, mii de multumiri.

    0
    0

  • vera pe 14 Mar 2009, 15:04
    asi

    va multumim din suflet pentru traducere .Camelia nea fost tare dor de tine sa nu ne mai parasesti va pup pe toate

    0
    0

  • mary pe 14 Mar 2009, 15:01
    Asya-Asi -Demir

    Multumesc ,Camelia,chiar ai anticipat cu traducerea asta,intebarile mele

    0
    0

  • camelia pe 14 Mar 2009, 14:31
    ASI

    DEFNE SI ASI…Defne ii spune ca Demir le-a auzit vorbind…ca daca isi va da seama ce va face ? Asi raspunde ca va spune NU (in sensul ca nu este fata lui) iar el nu va putea dovedi nimic. LA FERMA SUHEYLEI= Aslan apare si isi povestesc viata din ultimii 5 ani…ASLAN=Te-ai ascuns pe mare…pana cand ai de gand sa pastrezi aceasta furie ? DEMIR=Sunt fericit cu viata mea de acolo…SUHEYLA=esti plin de manie, trebuie sa te intorci a viata, demir…DEMIR=nu-mi doresc asa ceva…un mic vas, ceva simplu, o bucatica de paine si este mai mult decat sufficient…cand vad numai albastru (apa) nu este nicio problema…Ce se aude cu biletele de avion, Kerim..KERIM=al tau este gata, eu mai stau cateva zile… LA CULCARE..Asya spune ca stie ca acest colier este foarte important pentru mama ei..este primit de la tatal ei…si mai spune ca ii este teama sa nu=l piarda…ii mai cere sa-I spuna povestea acelui aur…LA STANA…pe drum…ASYA pierde colierul…DEMIR=Asya, ce faci, vei cadea …ASYA=vreau sa-mi iau colierul…DEMIR=nu se poate, este periculos, vei cadea acolo…sa nu mai faci asta..uite te-ai murdarit…ASYA=nu-I nimic…DEMIR=ce faceai acolo ? ASYA=mi-am pierdut colierul…DEMIR=ok, il vom cauta impreuna…ASYA=este un cadou de la tatal meu si i-am promis mamei ca nu-l pierd…DEMIR=in acest caz este cu adevarat important…ASYA=da, foarte important…tatal meu l-a daruit mamei mele..dar acum este la mine…Apare ASI si o striga…Fetita spune mamaaaa..Demir este uimit…

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 14:16
    Asi

    Uitati, in timp ce prajeam chiftele...doua lucruri urasc in gospodarie: sa prajesc chiftele si sa calc....mi-a venit o idee, stiti ca Agathei Christie ii veneua idei cand spala vase, mie cand prajesc chiftele: uitati: cred ca toata rezolvarea problemei sta la Fatma, ea trebuie sa ia situatia in mana, nu stiu de ce n-a facut-o pana acum, probabil e la cules de smeura sau pune de-o ciorba....ganditi-va, pana acum Fatma i-a hranit pe toti, i-a certat, a pus-o pe Neriman la punct cand o lua pe aratura si l-a descantat pe Demir ca altfel nu ajungeau el cu Asi a puna de un copil si ramanea saracu' fara mostenitori, lasa averea statului turc, ca tot e criza.....asa si acum, Fatma e cea mai brava de acolo, cea mai cu capul pe umeri, trebuie sa se implice, sa arunce cu bolovani dupa Demir, sa-i faca o ciorba de oase, o placinta, o sarma.....sa puna iar de un descantec ca altfel nu vad bine situatia, Asi n-o sa cedeze pana n-o ia Demir la sentiment iar Demir n-o sa faca asta ca se considera nedreptatit....Defne e ocupata cu Zafer, Kerim sta dupa tufe, Gonca si Ziya sunt in lumea lor, Neriman are treaba cu Suheyla cu care are treaba si Ishan...asa ca singura disponibila este Fatma, ori joaca cu ei amandoi mima, Demir sa ghiceasa ce sa faca ca sa recastige inima Asiyei si implicit copilita...ori tot descantecul ramane, sa-i aghesmuiasca pe amandoi ca nu se mai poate....

    0
    0

  • byacryss pe 14 Mar 2009, 14:15
    asi

    fata neau lasat(pt luiza)

    0
    0

  • luiza pe 14 Mar 2009, 13:58
    Unde sunteti????

    Dragele mele, inteleg ca trageti un ochi pe port.ro dar veniti aici si va spuneti parerile....parca asa eram intelese...Maria, unde esti, raza de soare, nici un comentariu, nici As, Vali, Paulette, ...toate unde sunteti, Cuca, gbv, vik, Simela, Melania... nici o parere???

    0
    0

  • mary pe 14 Mar 2009, 13:03
    Asya

    Multumesc, Camelia ai tradus ce a fost mai frumos.Inca nu-mi revin,imi vine sa cer scuze scenaristilor pentru toate cate le-am dorit(de rau).A fost un ep super.Cat despre ce va urma eu sunt optimista,sigur ne pregatesc ceva frumos.Asia este centrul universului acum-un copil minune care este fromoasa,o buna afacerista,iubeste animalele ca si mama ei,o rebela(vezi cand se trezeste dimineata,si dusa a fost ..),cred ca de asta aveau nevoie Asi si Demir ca sa la mai taie ,fiecaruia din mandria,incapatanarea si orgoliile care-i duceau totdeauna la cearta.E clar, Demir isi da seama ca este copilu lui.Cred ca asimtit fluturasi ,cand a vazut-o prima data, dar sf. ep. cand fetita ii spune poveste colierului ,cand apare Asi si fetita o striga -mama-ii confirma banuiala.De aceea nu mai pleaca, se duce la Ishan ,stiind ca acesta o sa-i spuna adevarul.Mai departe vom vedea..

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod