"Asi - Impotriva destinului" - un nou serial la Kanal D

4 Noiembrie 2008
Facebook Twitter Comenteaza


In octombrie, a fost lansat un nou serial in Romania, difuzat de Kanal D, o productie Turcia 2007, ce a inregistrat audiente record in tara de provenienta. Serialul poate fi urmarit in fiecare miercuri si joi de la ora 20:15 si duminica de la 21:30.

"Asi" este legenda dragostei cu personajele transpuse in societatea contemporana: un tata care nu vrea sa-si piarda pamantul, o tanara care este prinsa intre iubirea pe care i-o poarta tatalui sau si barbatului alaturi de care viseaza un viitor imposibil, un tanar care detine un secret ce va face ca dragostea dintre el si frumoasa fata sa fie una imposibila.

Ai nevoie de un sfat?

Intreaba pe

Afla ultimele noutati

Aboneaza-te la newsletter »
 

Comentariile 45751-45800 din 48473

POSTEAZA COMENTARIU
Afiseaza:Cele mai recente|Cronologic

  • luiza pe 17 Mar 2009, 19:12
    DEMIR concluzie

    Eu am incercat sa privesc si prin ochii lui, nu mi se pare dracul atat de negru, are si el argumentele lui, scuzele lui.....prea il acuzati toate si nu e chiar asa, eu mereu l-am aparat pe cel oropsit, nu spun ca e floare de crin dar nici dracul gol si nici Asi nevinovata nevinovatelor....au amandoi vinele lor, sunt ,cum am spus, doua pietre tari si nici unul nu vrea sa cedeze nici un milimetru si in conditiile astea nu se va putea construi ceva....va trebui amandoi sa se maturizeze, sa invete sa lase cate un pic si sa se intalneasca undeva la mijloc....in stilul asta nu se poate...

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 19:03
    CONCLUZIE

    Deci in toata conversatia ei cu el, ea nu spune nici un cuvant in apararea ei doar il intreaba daca chiar crede....ce trebuia Demir sa viseze, sa-si inchipuie cum a fost faza in care Ali a apucat-o pe ASi de mana, de unde sa stie Demir ce s-a intamplat intre Asi si Ali de Melek a luat o hotarare atat de grava....orice om cu mintea intreaga isi inchipuie ca a vazut Melek ceva serios acolo de s-a sinucis.....Pornind de la coordonatele strict ale lui Demir, cu tot ce stia el tu ce ai fi crezut Camelia daca ai fi fost in locul lui???

    0
    0

  • maria pe 17 Mar 2009, 19:00
    asi

    .... eu n-am vrut sa transfer durerea mea la nimeni, si poate de aceea sunt atat de intransigenta cu Demir. Acum ca m-am mai adunat, si mi-am dat seama ca nu pot sa schimb lumea de una singura(ce patetic suna !) iti multumesc Camelia pt. comentariile tale pertinente. Da, Asi a ales sa-si poarte singura crucea-simbolic vorbind, ca la ei nici vb.de asa ceva, stiind ca Demir intodeuna fuge cand trebuie sa-si recunoasca neputintele. Sa nu uitam, ca a fost legat de un copac si el si Melek, ca sa asiste la sinuciderea mamei lui(cruda fapta, bolnava femeie) si cand intr-un sfarsit reuseste sa scape este prea tarziu, gand care-l urmareste toata viata lui . Nu a putut sa fie acolo!!!! Tatal criminal!!! Distrugerea unui simbol , Cum ar putea avea incredere in Asi? cand increderea lui in oameni este o barat. Dar nu-l iert pt. ca nu stie sa le acorde o sansa celor pe care ii iubeste (exceptie facand criminalul de tata,) Nu-l iert ca ii este frica sa raspunda pt. sentimentele lui.Copilul si Ishan vor fi cheia ultimilor episoade. Ishan spre surprinderea mea are tot respectul lui si banuiesc ca si incredere, iar copilul, ei copilul este cel care va topi inima lui FER(cum ii zic englezii)

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 18:56
    Cami

    Scuza-ma acum am picat acasa....Draga mea, ai dreptate, i-a dat de inteles ....dar decat sa-l intrebe pe el daca chiar crede nu putea sa-i spuna transant, cu ochii in ochii lui, pe un ton ferm: ,,Demir eu sunt nevinovata in fata ta si a lui Allah, daca tu vrei sa crezi asta e treaba ta, stiu ca Melek a vazut asta si asta dar adevarul e asta si asta. Tu alegi sa crezi ce a presupus Melek, ne despartim, adio". Iti dai seama ca daca Melek se sinucisese pentru asta ce argument mai puternic putea sa aduca in sprijinul faptului ca ea spunea adevarul decat viata ei???? Nu spui o minciuna si te sinucizi, sinucigasii nu mint......tu nu ai crede-o?......asa ca ea era credibila in fata lui, el citea biletul ei de adio totusi....Din conversatia cu Ishan reiese ca: ASI NICI NU A INCERCAT SA-I SPUNA CONVINSA FIIND CA N-O VA CREDE, reiese ca pleaca din casa ca se credea vinovatul fara vina de moartea lui Melek......cand a incercat si i-a spus ca trebuie sa-i spuna ceva, decat sa fi inceput cu trebuie sa...mai bine spunea direct ce avea de spus si gata...si oricum nu te duci sa spui nu stiu ce cand e omul nervos, il lasi sa-i mai treaca, sa se mai linisteasca si apoi ii spui ca e posibil nici sa nu te auda ce-i spui cand e nervos......deci n-a schitat nici un cuvant de negatie, doar a intrebat ce crede el? Tu ce ai fi facut in locul lui?

    0
    0

  • camelia pe 17 Mar 2009, 16:54
    ASI

    IHSAN=Ce s-a intamplat fata mea, poate gasesc vreo solutie...ASI=Melek a scris o scrisoare in care spune ca am avut o aventura cu Ali....A murit din cauza mea...Nu pot purta aceasta povara...Demir n-o sa ma creada..Nu pot sa dovedesc...ce se va intampla choar daca as dovedi-o ?.....Deci, Melek este moarta. Chiar daca stie ca nu este adevarat Asi este constienta ca din aceasta cauza s-a sinucis si se considera vinovata...

    0
    0

  • camelia pe 17 Mar 2009, 16:28
    LUIZA

    Iata toate incercarile Asiei de a purta un dialog cu Demir si spuneti voi daca se putea conversa cu acest om….Prima data….Cand Asi se apropie de Demir si Ali…DEMIR=”Tu…amandoi ati omorat-o pe Melek…”A doua incercare in gradina…ASI=Demir, tebuie sa-ti spune ceva…oricand vrei vrea sa ma asculti, trebuie sa-ti spun…DEMIR=Ce ai de gand sa-mi explici ? Cum te-ai indragostit de Ali ? Cum ati impins-o amandoi de pe pod ? Cum ati omorat-o ? ASI=Cum poti sa spui asa ceva ? Doar ieri vorbeam despre a avea un copil….DEMIR=Multumesc lui Dumnezeu ca nu avem un copil…Eu nu –mi doresc asa ceva…ASI=Da…Multumesc lui Dumnezeu ca nu vom avea un copil…A treia incercare, la casa veche si arsa…DEMIR= de ce esti aici ? ASI=trebuie sa vorbim…am citit scrisoarea lui Melek…DEMIR=Si nu ti-e rusine sa vii aici langa mine ? ASI=Tu crezi tot ce scrie in scrisoarea aceea ? DEMIR=De ce ai fi ascuns toate astea de mine ? De ce ai tinut totul in tine ? Nu pot avea incredere in tine…ASI=Am incercat sa-I spun tot dar Melek era atat de indragostita si nu asculta pe nimeni…DEMIR=Nu vreau sa mai vorbesc…Nu mai pot continua aceasta casatorie dupa moartea surorii mele…ASI=Vad……Acum ASI paraseste casa…dupa ce Demir i-a spus clar, in fata, ca nu mai poate continua casatoria…Imi pare rau sa te contrazic dar nu i-a dat de ales… A patra intalnire pe podul plin cu oi…Asi coboara sa ajute la degajarea drumului, iar Demir nici nu se deranjeaza…Chiar si nesimtitu’ de Haydar il intreaba “Nu mergi sa vorbesti cu ea?”…Ultima discutie…DEMIR=M-am gandit ca acest cal trebuie sa stea la tine..Stiu ca vei avea grija de el…Am inchis ferma. Plec astazi…ASI=Adio…DEMIR=La revedere…

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 15:43
    Lizica

    Si eu sunt convinsa ca o iubeste, altfel ar fi stat prin baruri si nu pe mari si oceane.....ei doi sunt doua pietre tari care se ciocnesc de ies scantei, nici unul nu lasa de la el nici macar o iota si din cauza asta s-a ajuns aici....daca n-ar fi fost Defne cred ca nici nu ajungeau sa se casatoreasca amandoi,,,unul era cu Zeynep si unul cu Ali si traiau ,,fericiti" pana la adanci batraneti.....cum spunea Kerim cand il intreaba Ali de relatia celor doi ,,se iubesc dar nu se suporta unul pe altul" ./N-are sens sa aducem argumente in continuare, pot veni si eu cu o mie, as lua-o de la capat...Sunt amandoi prea asemanatori in felul de a fi si daca unul nu lasa putin de la el se va duce naibii cosmelia, dovada ca a crescut un copil 4 ani fara tata si sa speram ca anii urmatori nu vor fi la fel......sper ca in toata aceasta ciocnire de orgolii vor lua in considerare ca exista acum un copil, ca au o responsabilitate, ca trebuie sa se maturizeze si sa priveasca si interesul copilului.....

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 15:26
    Lizica

    Asi isi facuse bagajele inainte sa plece el si se intorsese sub aripa lui tata.

    0
    0

  • lizica pe 17 Mar 2009, 15:22
    luiza

    Vezi.....Din nou a gandit egoist dar Asi...De ce sa strige doar ea: stai nu pleca sunt insarcinata !...dupa ce el arunca vorbe grele? Trebuia sa strige ca nu merita sa fie inselat ca a iubit-o cu patima ....dar vezi a intrat in carapacea sa de unde doar Asya il va scoate.Cat o priveste pe Asi eu cred ca el o iubeste dar acuzata pe nedrept neavand sansa sa se justifice nu stiu daca o sa revina usor .Deci nici el nu i-a dat dovezi de incredere exact ce acuza el faptul ca nu poate trai cu o persoana care nu-i acorda toata increderea Asadar randunelul Demir are de lucru la cuibusor unde isi va adaposti cele 2 randunele pretioase.

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 15:02
    Lizica

    Nu, eu chiar dupa principiul asta de viata m-am ghidat pana acum.......te infrange viata, iti lingi ranile si o iei vitejeste de la cap....nu ai incotro, salvezi ce se mai poate salva si incepi sa construiesti cu rabdarea pasarii care-si construieste cuibul......iar Demir, personajul cred ca va face la fel, murise Melek, matusa era cu Namik, Kerim se ocupa bine de firma, nu mai era indispensabil si s-a dat la fund, a avut nevoie si de o perioada de reflectie si odihna pe langa ogoitul orgoliului ranit, a avut nevoie ,,sa schimbe peisajul".....sa priveasca lucrurile de la distanta........si cred ca Rodica are dreptate, perspectiva va fi schimbata la toti eroii, se vor infrunta dar altele vor fi motivatiile....dar incrancenarea va fi maxima cred.

    0
    0

  • lizica pe 17 Mar 2009, 14:44
    luiza

    pe cei pe care ii iubim ii dorom puternici ....Enormal sa fie asa .......dar uite ca structura umana nu asculta uneori de noi si ne joaca feste .Chiar si el se credea de fier (Demir)sitrebuia sa reziste ptr cei dragi ....Punctul slab a fost Melek care a ''castigat '' in lupta cu Asi dar nu si cu destinul.Multumeam cerului nu demult ca mi-au trait parintii si la randul meu si eu am crescut un baiat (cu sotul bineinteles) caci copilul nimanui fiind este greu sa mentii busola.NIMENI no poate inlocui mai ales mama si uite ca poti avea parte de o Suheyla incrancenata care a pus pe umerii unui copil toata suferinta ei isr prin micul accident plteste putin.Ishan un genteleman pana la sfarsit merita felicitat el nu are resentimente fata deSuheyla ba chiar in unele ipostaze se vede ca o mai iubeste.Sincer eu cu Haydar lasul am ceva de impartit si ca sa vedem cat de generosi sunt copiii Demir il iubeste neconditionat( criminal fiind)

    0
    0

  • Rodica pe 17 Mar 2009, 14:41
    asi

    Multa sanatate Maria! Cat despre cei care cred ca o data ce esti mama nu-ti poti iubi copilul pentru ca ai crescut fara mama, fie-mi cu iertare.... poate a crezut ca nu stie cum va fi iubirea de copil, nu ca nu-l poate iubi !!!!!!! Eu am crescut cu un tata foarte sever si m-am simtit tot timpul handicapata din cauza asta si credeam ca nu voi sti sa daruiesc iubire la randul meu. Dar nu a fost asa! Cand a venit copilul pe lume a izbucnit valvataia si tot ce mi-a fost reprimat mie s-a revarsat asupra lui ! Orice mama isi iubeste copilul neconditionat, doar cele care au lipsa ceva in ADN sunt "scrantite" si fac lucruri abominabile cum bine zice Maria " Doamne in ce tara traim?". Vizavi de eroii nostri , eu zic ca finalul trebuie sa fie apoteotic si din simplul fapt ca se vrea o comparatie intre trecut(primitivism) si prezent (modernism), timpul a trecut in favoarea tuturor, toti au devenit mai toleranti, chiar daca aparenta spune altceva, au iertat chiar daca nu au uitat, au invatat sa traiasca doar cu amintiri placute lasandu-le pe celelalte deoparte ( exceptie face uneori Demir-faza mortii lui Melek) . Eu cred ca toti vor un trai linistit si precum apele riului care se vor domoli( nu vor mai inghiti si alte personaje) tot asa se vor aduna de pe drumuri pentru a forma adevarata familie turceasca : parinti, bunici , copii, matusi, veri si verisoare etc. Banuiesc ca asta-i scopul educativ al serialului: ca indiferent de vicisitudini ,familia este baza in orice societate care se vrea cat de cat normala si nu bolnava!!!!!!!! Eu ma imbat singura cu apa rece, doar ...doar asa se va termina ... cu happy end!

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 14:19
    Lizica

    Eu vreau sa vad personajul acesta, Demir ca pe un personaj puternic...din cauza asta este si un personaj romantic, un fel de Rett Butler (nu ma certa Maria, nu compar cu ,,Pe arilile vantului", am zis un fel).......a avut el o perioada de relache pe mare, dar si acolo a trebuit sa infrunte furtuni, nici pentru reculegere nu si-a ales un ungher facil ca un erou ce este.....toti marii eroi au avut acte de bravura si pe mare....poate ajunge presedinte, cine stie?.....cred ca si-a incarcat bateriile si acum vine sa se ia la tranta cu toti......si cum si Asi (nabadaioasa ca Scarlet O'Hara) e un personaj puternic, pe masura si dimensiunile lui, doar e aproape cat el.........vom vedea o adevarata batalie......Nu vreau sa-l vad cu probleme afective, un personaj puternic le invinge......curajul inseamna de fapt invingerea friciii...daca nu ne-ar fi frica, am fi nebuni, inconstienti, toate se pot infrunta pana si problemele interioare...de aici iese invingatorul: intai se lupta cu el, apoi cu ceilalti...ati vazut filmul acela magistral cu Rusell Crowe (imi scapa titlul) despre matematicianul acela nebun care a luat premiul Nobel si si-a invins nebunia???....un adevarat invingator.....asta trebuie sa fie un principiu de viata.

    0
    0

  • lizica pe 17 Mar 2009, 14:10
    luiza

    nici vb de suparare doar exprimam parerisi le respectam pe celelalte .Oricum toate imi sunteti tare dragi si n-as putera sa ma supar.Marie ,Mariuca tiza surorii mele esti un om viteaz te respect si te iubesc sincer.Si eu am in familie pe cineva drag bolnav si ma emotionezi sincer cu cele scrise si curajul afisat.

    0
    0

  • maria pe 17 Mar 2009, 14:00
    asi

    " Dulcea mea , amara mea" superba melodie superb colaj!!!!! Chiar ca Demirel isi merita soarta pentru faptul ca nu stiut sa asculte. Sunt foarte multe simetrii in acest film, intre primele episoade din primul sezon si cele din sezonul al doilea. Ishan salvat de Demir, Demir salvat de Ishan, Intalnirea lui Demir cu Asi cu oile si broboada pe , cap, intalnirea cu Asya cu oile si broboada pe cap , si multe altele care acum nu imi vin in minte. Asi nu a putu sa ascunda adevarul asupra impuscarii lui Ali desi toata lumea i-a sugerat acest lucru. S-a dus si s-a autodenuntat!!!!! Cum ar putea sa ascunda adevarul despre copilul sau, oricat ar costa-o acest lucru...Sigur la inceput v-a fi tentata si-l v-a perpeli nitel pe Demir dar nu cred ca nici Asi si nic Ishan vor ascunde acest lucru....Luiza tristetea mea n-are nici-o legatura cu boala mea, chiar vroiam sa sarbatoresc cu voi, am fost ieri la tomograf, si astazi am aflat ca totul merge spre f. bine!!!!!! Dar totul sa rupt in mine cand am vazut la tv. - cumplitul caz cu copiii vanduti ca niste animale, si m-am intrebat : Doamne in ce tara traim ?????

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 13:58
    lizica

    Draga mea, nu e disputa vorbind in sens peiorativ...discutam si noi, mai trece timpul...nu se supara nimeni.....pentru mine e relaxant...sper ca nu te-am suparat

    0
    0

  • lizica pe 17 Mar 2009, 13:54
    luiza

    Imi pare sincer rau ca Demir a devenit disputa noastra .....Imi place personajul dar si actorul care este facut ptr drama este clar....Dar persoanele cu probleme emotionale, cu carente afective dinperioda copilariei aproape ca nu stiu sa relationeze sau o fac in felul lor ...Demir recunoaste ca era introvertit ca nu vrut sa supere pe nimeni ,ca a cautat sa-si rezolve singur problemele chir s-a simtit responsabil si ptr ceilalati (vezi relatia cu Melek)El o iubeste pe Asi profund dar aproape ca nu stie cum sa o faca compensand uneori material....Isi pierde cumpatul repede nu implica persoana iubita in problemele lui de aici si o serie de neintelegeri intre ei. Reversul vine de la sine nici Asi nu il consulta in problema Ali -Melek vrea sa rezolve singura si acum vine drama.Il inteleg dar fara ajutor de la persoanele dragi si cu multa increderenu-si va putea relua viata >Deja a pierdut cei mai frumosi ani ai fetitei lui are mult de recuperat ,dar eu sper chiar daca repet in minunea de copil care pare si un balsam sufletesc prin felul sau de a fi. se vindeca multe maladii aproape incurabile dar cele sufletesti lasa omul mutilat vesnic.Am intalnit o doamna care a crescut fara mama si nu stia sa-si iubeasca , copiii.Asi facut greseli mari lasandu-le o libertate aproape deplina ''din dragoste''

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 13:34
    MARIA

    Draga mea, trebuie sa razi, o sa te faci bine si totul va ramane in urma ca un vis urat!!!! Nu lasa gandurile negre sa te cuprinda, viata e frumoasa chiar daca afara plange cerul si exista pentru fiecare un inger pazitor, eu cand am fost la ananghie mi s-a demonstrat ca e Dumnezeu acolo si ne iubeste!!! Capul sus, iubita...o sa treaca si perioada asta grea si o sa te faci bine si o sa ne intalnim cu toatele si punem de-o chermeza....o sa gasesc eu o cale de intalnire, sunt prinsa cu programul, de la serviciu alerg acasa ca sa plece doamna care ia copilul de la gradi si sta cu el, vinerea am putea ca am program scurt sau sambata dar trebuie sa-l iau pe Praslea cu mine ....asa ca tu intremeaza-te si o sa ne vedem si o sa radem cu gura pana la urechi!!! Te pup si muuuulta sanatate si tot ce-ti doresti tu sa se implineasca, RAZA DE SOARE!!

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 13:24
    Cami

    Draga mea, acum serios, poate ma insel eu...urmarind ep ala in turceste si neintelegand decat ,,aferim" (de la filmele noastre cu turcii) Asi a incercat sa-i spuna ceva??? Sa se dezvinovateasca, sa strecoare 3 cuvinte cum ar fi ,,nu te-am inselat, nu-i adevarat, Melek a vazut asta si asta) mie mi s-a parut ca n-a deschis gura...el o acuza si ea parca statea muta, asa imi amintesc.....eu as fi fost mai vorbareata inainte de a-i intoarce spatele....probabil turcoaicele sint invatate sa nu iasa din cuvantul barbatului, la propriu vorbesc acum.....stiu ca si-a facut bagajul ca si cum ar fi recunoscut ca e asa si a spalat putina....el vine gaseste dulapul gol si gandeste: uite, are bun simt, se retrage, e vinovata...........Cand el i-a cerut scrisoarea lui Melek, era langa trupul lui Melek, inainte de a i-o intinde, nu putea sa zica ,,nu te-am inselat, Demir, sunt nevinovata"....chiar nu era nevoie de multe fraze, ramanea frazaa asta in capul lui.....asa ce a ramas ,,adio" de langa cal....E drept ca trebuia s-o intrebe, a gresit ca nu a intrebat-o...e o intrebare, de ce il intreaba pe Ali si pe Asi nu.....raspunsul ar fi ca il intreaba retoric pe Ali, vroia sa-i dea un pumn, un sut, o batatie sora cu moartea....Zici ca numai la Demir apare gelozia in sange...gandeste-te ca pana si Cemal era gelos pe Sarmasik si n-o lasa sa cante la crasma, Aslan pe Sarmasik cum o pandea, cum o brusca....Ishan cu Neriman nu era cazul... la nici unul nu aparusera suspiciuni si scrisori de genul asta, nici morti......aici lucrurile sunt grave intr-adevar datorita urmarilor....Privitor la bagatul divortului in inchisoare, Demir chiar spune ca nu poate s-o tina pe Asi legata de el avand in vedere ca avea sa stea 20ani in inchisoare si in plus vazand ca ea nu are incredere in el isi daduse seama ca nu are nici un rost....dar nu a dat hartia mai departe, o tinea in buzunar...pe fondul depresiei, vazandu-se inchis...e greu de judecat

    0
    0

  • maria pe 17 Mar 2009, 13:17
    asi

    .....Cum as putea sa mai scriu despre ceva anume fie si despre ceva care-mi place ? ......cand in tara mea europeana se vand copii pt. prelevare de organe? Cum as putea sa i-au in deradere traditiile altui popor cand in tara mea cea moderna violul si crima se petrec la lumina zilei??Am uitat pana si de boala care ma macina si mi-am contopit lumea reala cu cea virtuala , m-am apropiat de voi fetelor,Voi faceti parte din mine acum si in mine ve-ti ramane. Astazi am revazut toate momentele frumoase petrecute intre Asi si Demir si raman la parerea ca Tuba si Murat au trecut pe langa un vis frumos.Astazi este o zi din acelea in care nu pot sa rad ! si pentru prima data in ultimii ani ,nu are legatura cu boala mea....

    0
    0

  • camelia pe 17 Mar 2009, 13:12
    IATA CE CREDE DEMIR...

    http://www.youtube.com/watch?v=-aEIO8s6C6k

    0
    0

  • camelia pe 17 Mar 2009, 13:02
    LUIZA

    Daca Demir crede ca Asi l-a inselat, atunci toata povestea nu mai are nciun rost...el nu a vrut deloc sa discute cu ea, desi ea a incercat de 3 ori...Pentru o presupusa lipsa de incredere a solicitat divortul atunci cand a fost la inchisoare...nu inteleg de ce numai el are dreptul sa stabileasca ce trebuie si ce nu trebuie facut...ce este bine si ce este rau....totul trebuie sa se invarta numai dupa bunul sau plac...Si lui Ali i-a dat dreptul la cuvant...daca se considera instanta cu drept de judecata, ar fi trebuit sa o asculte si pe Asi...toti avem frati sau parinti, dar asta nu exclude partenerul de viata, ori el tocmai asta a facut de fiecare data...daca am spus ca are probleme psihice nu inseamna ca se crede Napoleon Bonaparte...in ceea ce priveste orgoliul arab, sunt de acord cu asta...este o traditie, dar in acest film il vedem doar la Demir, poate de aceea ni se pare ciudat. Scenaristul ne lasa sa intelegem in ultimul episod ca el inca se gandeste la Asi si revede scena din ultima excursie (de fapt si singura)...daca este asa de ce nu a incercat sa afle macar ceva despre ea ? Sunt curioasa.. dar logica nu este punctul forte al celor 4 .."nu cerceta aceste legi...caci esti nebun de le-ntelegi"...Sunt convinsa ca va suferi destul in urmatoarele episoade, asa cum au cerut de fapt si fanii in sondajul de opinie....presimt ca atunci imi va parea rau de el pentru ca asa suntem noi...ne lasam manipulati...dar, deocamdata sa primeasca ce merita si astept cuvintele magice: AM GRESIT, IMI PARE RAU...

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 13:02
    continuare

    Daca continui sa privesc din unghiul lui....ma gandesc ca considerandu-se un barbat inselat, caruia i s-a pus coarne, posibil sa-i fie rusine sa dea ochii cu cei care stiu de presupusa relatie a lui Asi cu Ali (mai ales ca sunt aparente care pot demonstra asta pana la un punct), posibil sa se considere sotul umilit, tot timpul de barbatul caruia i s-a pus coarne s-a facut bascalie si a fost vazut intr-o lumina ridicola....si la noi si oriunde....poate sa fie o ipoteza si asta....

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 12:55
    continuare

    Eu scriu in secunda 2 ce-mi trece prin cap in secunda 1 si am uitat sa scriu despre flash-uri: are fashurile cu Melek si Haydar in momentul cand afla ca trebuie sa mearga in Antakya, este socul foarte mare si e normal, auzind ca merge acolo, sa-si aduca aminte de trecut...( la mormant, nu se tavaleste pe jos, nici nu plange).....dar cand ajunge are flash-uri cu Asi si se uita numai catre casa ei, orgoliul ranit (in mintea lui el era un barbat cu coarne) nu-l lasa s-o caute, chiar ii spune lui Kerim ca nici Asi nu l-a cautat, lasand sa se inteleaga ca ar fi asteptat, ca ar fi crezut de cuviinta...............si apoi banutul il arunca cu ochii in lacrimi....

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 12:20
    Lizica

    Sunt de acord ca pustoiaca este o minune de copil si sunt convinsa ca i-a cucerit pe toti, Murat o privea cu asa o duiosie, nu cred ca era numai rol, cred ca-i plac copii tare mult, ........Sunt de acord ca Demir are probleme afective, toti avem,,stolul" nostru...dar de aici si pana a avea probleme la ,,mansarda" e cale lunga...........El a fost crescut de matusa lui care i-a dat o educatie spartana, sa nu aiba incredere in nimeni, sa-si rezolve singur si in liniste problemele si pe deasupra mai crescuse si intr-o atmosfera de ura pentru familia lui Asi pe care matusa sa o credea raspunzatoare de moartea mamei lui si de nenorocirile ei.....eu cred ca personajul Demir este un barbat gelos structural, irational in gelozia lui, probabil ca toti turcii, pursange arab, vine din istorie, (e greu sa judecam noi unde ,,mamaliga" explodeaza odata la o suta de ani), este un tip neincrezator, nu crede nici in iubire, orgolios pana in maduva oaselor si foarte atasat de cei sange din sangele lui (cred ca daca ar fi stiut de copil, ar fi ocrotit-o asa cum a facut cu toti din neamul lui), dovada ca-i iarta ,,pacatele" lui Haydar, om de cuvant si ambitios...eu sunt convinsa ca a stat pe mare sa uite de Asi, s-a simtit jignit, umilit de presupusa tradare a lui Asi, s-a gandit probabil cum a putut el sa se indragosteasca de o persoana care este responsabila de moarte surorii lui, cumva cred ca el se acuza ca indirect e si el responsabil de moarte lui Melek....sunt convinsa ca el crede pana in maduva oaselor ca Asi l-a inselat, o crede pe Melek, alta scrisoare nu are, nici o alta marturisire, e singura...si pentru un turc, arab din ce am mai citit asta e chestie de moarte de om iar el prefera rolul de lup de mare...fuge sa-si linga ranile, urla la luna si asteapta ghemuit intr-un colt retras de lume sa-i treaca durerea sau sa moara...stiu ca asta-i comportamentul lupilor......eu asa vad, privind din unghiul lui......

    0
    0

  • lili pe 17 Mar 2009, 12:02
    asieda

    fetelor va salut iertati-mi absenta am avut ceva probleme dar ieri v-am citit toate comentariile mortale....vineri am urmarit cusufletul la gura ep 57 'dar unde sa vad rezumatul de la 58????

    0
    0

  • lizica pe 17 Mar 2009, 11:14
    Asi +Demir+Asya

    Dupa cum bine stim omul isi primeste rasplata pe ac lume ptr faptele sale bune sau rele ....eu cred ac lucru...De aceea apare Haydar ptr a plati nesimtirea de a-si lasa familia prada disperarii si va aparea si vacarul de Ali ptr a lua papara caci micile corectii date de Demir nu l-au ajutat.Cat priveste relatia lui Demir cu micuta Asya si nepretuita Asi acesta are mult de muncit ....Sa-si invinga angoasele caci fara doar si poate este o persoana marcata de dramele copilariei .Are mari carente afective de aceea nici nu a gestionat bine situatiile de criza. Acerut ajutor cateodata dar nu are o putere de a analiza lucrurile cu calm si de a se stapani ''si aceasta e o virtute cum spunea Ishan''....Cat despre Asi ce pot spune il iubeste e f clar dar a suferit mult si ii este teama si ptr fetita.De dragul fetitei si ptr sanatatea ei mintala ar trebui ca cei doi sa inchege o relatie ....Acum deoinde de ei ....noi ne-am dori sa fie o familie....Fetita este o minune intradevar cred ca ia cucerit si in viata reala

    0
    0

  • maria pe 17 Mar 2009, 09:26
    asi

    Ma-am intrebat de multe ori de ce iubim acest serial ,pana la obsesie, si cred ca sunt pe aproape de a-mi raspunde. Atata timp cat tv-urile romanesti abunda de violuri si crime si mai nou, caz cutremurator,parinti care-si vand copiii pt. donare de organe, cand lumea din afara noastra este bolnava(vb.lui Cuca) noi ne vom refugia intodeauna in frumos , si" vom lua la palme "orice abatere de la acest lucru..Durerea lui Asi devine durerea noastra, Incrancenarea lui Demir devine incrancenarea noastra. Cred am devenit depedente de frumos si eroii nostrii stralucesc din acest punct de vedere. Ce bine ar fi ca Apoteoza creeata de Luiza sa fie si in mintile turcilor , si finalul serialui sa nu fie unul amar.

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 09:13
    Maria

    Cred ca sunt divortati Asi cu Demir asa cum sunt si Kerim cu Defne si cred ca serialul se va incheia apoteotic cu doua nunti ca-n povesti pentru ca au dreptul: K+D se casatorisera in secret si trebuie s-o faca ca lumea iar A+D le fusesera stricata nunta de odiosul Ali (care nici ala n-a platit nici o polita, a incasat un pumn si a iesit din serial) si trebuie sa aiba si ei o noapte a nuntii cum se cuvine......Si in aceasta dispozitie inaltatoare apuca-te Luizo de treaba, asteapta dosarele, te dau astia afara .....

    0
    0

  • vali24 pe 17 Mar 2009, 08:51
    asi

    Buna dimineata dragelor! Bine ai revenit Camelia! Credeam ca ne-ai lasat ,dar ai revenit si ai revenit si ne bucuram! Citeste , cerceteaza si hai sa vedem ce dracu au facut astia in ultimii 5 ani .Parca am fi in X filles , sau scenaristii astia fac greseli grosolane luandu-ne de fraieri(ma refer la datele de nastere ,de deces ,la certificat de nastere scos la 4-5 ani,la lipsa telefoanelor.....)

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 08:49
    Asi

    Cami, e logica ideea cu Ishan, ar fi posibil sa-l fi cautat si sa nu fi dat de el cu toate ca nu prea cred...cred ca i-a respectat lui Asi hotararea, n-ai vazut ce parere aveau toti de ea, cat o respectau, pana si Gonca spunea la nunta ei ca si-ar fi dorit sa semene cu Asi, nici eu nu-i vad rostul lui Haydar in serial, doar sa-l mai lungeasca.....poate uitasera scenaristii ca nu l-au pedepsit pentru crima si l-au intors ca sa-i dea o lectie......Neata Maria, cred ca am scris cam in acelasi timp, tu cu un mic avans...vad ca dispozitia ta e in concordanta cu vremea de afara......si eu sunt curioasa ce i-a spus Ishan lui Demir si ce a zis Demir cand a aruncat banutul in sapun

    0
    0

  • luiza pe 17 Mar 2009, 08:36
    Camelia

    Buna dimineata!!!! Iar n-am apucat aseara sa spun noapte buna, am culcat copilul si am adormit si eu......Ha, ha, ha....m-ai amuzat de dimineata Cami cu Aslan....ce ma bucur ca te-ai intors.....nu ma pui in cap, este opinia ta, e bine fundamentata, logica si eu ca un inginer ce sunt nu pot sa n-o iau in calcul......eu am argumentat mai mult cu inima, ce-as fi facut eu, dupa firea mea mai toleranta, mai tabacita prin viata dar nu contest ca la 20 si ceva de ani si eu as fi procedat la fel....dovada ca ma regasesc si eu in Asi in tineretea mea, parca ma vad pe mine acum 10-15 ani in reactiile ei........pe mine m-a schimbat mult copilul si psihic si fizic ca am pus pe mine vreo 30 kg, pe care ma straduiesc sa le dau jos fara mare succes....ha, ha

    0
    0

  • maria pe 17 Mar 2009, 08:21
    asi

    GUNAYDIN !!!!!!! Iar sunt prima la interval !!!!! Astazi deschid punctul forte al ocupatiei mele cu motto-ul "Mandr-o lacrimile tale" Stau ca proasta si plang,de-mi curg muci in cafea scuzati cuvantul muci, si fumez de pe la ora 6 , cum pot fi turcii atat de sadici de-mi dau de lucru in fiecare zi sa le doresc "binele" dis de dimineata. Am dormit bine , fara femure, tibii, peroneu, etc...Sa traiti d-na doctor !, terapia de soc si-a facut efectul nu m-am mai aulit la injectie; m-am bucurat ca peste 5-6 episoade da Alah bunul ,liber la dragoste, dar tot nu inteleg ce i-o fi spus Ishan lui Demirel - lupul de mare, de plangea Asi de se scutura camasa pe ea??? Pana la urma nici cum nu-i bine, nici ca-i spune adevarul despre minunea Asya, nici ca nu il spune!!!! Treaba cu banutul este tot incurcata in pana mea, iar pe Neriman nimeni o vede ca s-a tuns si Aslan s-a cocosat de atata dragoste cu Sarmasyk, chiar pe unde o umbla fata aia,? au scos-o de tot turcii din peisaj?

    0
    0

  • camelia pe 17 Mar 2009, 02:21
    ASI

    Stiti voi ce ma framanta pe mine la ora asta ? De ce in episodul trecut s-a amintit de cateva ori ca Demir nu a avut telefonul cu el...ma rog, ca a plecat fara telefon...dupa parerea mea (si a altor savanti, ha, ha, ha) cred ca este ceva putred in Danemarca (pe acolo n-am fost dar asa am auzit...) vreau sa spun ca poate Ihsan (sau altcineva) l-a cautat pe Demir sa-i spuna...avand in vedere trecutul sau, dar daca dumnealui (adica Demir) nu a dat nici un semn de viata, pa si pusi...a infiat el copilul pentru a nu fi in acte fara tata...poate ca de aceea Ihsan a plans cand i-a aratat documentul...(ar fi o explicatie si pentru poza recenta) ...asta ar fi o iesire frumoasa din toata mizeria asta...De asemenea sunt de acord cu faptul ca il aduc pe boul ala de Haydar din Syria inapoi...sa va explic de ce...pentru ca este un mitocan si n-are maniere...adica mai pe sleau este un criminal si nu a fost pedepsit...ar fi un exemplu prost sa scape...ori face puscarie, ori face vreo fapta vitejeasca pentru a creste in ochii nostri....sa vedem daca berbecul de Namik face ceva pana la urma, pentru ca in timpul cat a fost procuror nu a facut nimic...pensionar fiind face si el un accident si nici ala ca lumea...i-a stricat doar freza la Suheyla...Neriman nerujata arata ca o fantoma, iar Aslan pare un vampir in devenire...adica vreau sa spun ca dracoaica aia de Sarmasik a supt la el tot ce se putea...(nu va ganditi la prostii, ca sunteti fete serioase...la naiba...) ma refeream la faptul ca a supt sangele poporului....ati vazut ce mai cearcane avea, saracu'...Imi place de George Clooney ca scrie si el carti de bucate alaturi de Defne dar cu badyguarzii dupa el...cred ca aia il inspira...Arif....de ce Arif coalizeaza cu Okkes in a ascunde secretul Asyei ? In fond si la urma urmei el a fost angajatul lui Demir...putin mai multa loialitate, ce naiba ...Chiar daca mi-o urc pe Luiza in cap eu totusi sunt de acord cu decizia Asyei...Demir inca nu merita...trebuie sa demonstreze asta...deocamdata, asa cum il stim, el ar putea face rau copilului (ma refer strict la problemele lui psihice, pe care inca le are).. Asi crede acelasi lucru...din ce am mai citit pe aici, pe acolo, se vor impaca peste 5-6 episoade...Nu cred ca este o idee buna sa locuiasca la vechea casa, renovata, remaiata, reconditionata, re....cum vreti voi...trebuie sa scape de locul ala...sa-l faca suvenir lui Haydar...Doamneee, ce guraliva sunt...ma duc sa ma culc...am vorbit destule prostii pe ziua de azi...va mai las si pe voi.

    0
    0

  • norakaya pe 17 Mar 2009, 01:45
    asi

    buna fetelor ,sunt noua pe aici ...eu cred ca in certificat scrie Kozguolu Asya si mai jos numele mamei Dogan Asye(probabil ca ei nu sunt divortati)........ma gandesc ca poate ia pus fetei numele ei de domnisoara pt ca Demir nu a recunoscut-o ca fiind fiica ei.....voi ce ziceti.....pupici ...noapte buna

    0
    0

  • camelia pe 17 Mar 2009, 01:41
    LUIZA

    Din pacate n-am mai ajuns la Disneyland...m-am oprit la Strasbourg...am sa mai incerc la vara in iulie...stati ca abia am ajuns ieri si inca nu am descarcat pozele...sedeti linstite ca va arat...despre banut nu stiu...ma gandesc ca poate Demir l-a gasit dar Asi nu l-a mai vrut inapoi si de aceea il arunca iar in sapun. Habar n-am pentru ca nu am avut deloc timp nici macar sa citesc ce ati scris...va pupez...

    0
    0

  • paulette pe 17 Mar 2009, 00:33
    Pt fete

    Pana la urma nu prea am mai avut timp sa stau si la calculator. Am intrat doar sa va zic noapte buna.Pupici

    0
    0

  • vali24 pe 16 Mar 2009, 22:47
    asi

    Dragelor s-o fi pronuntat divortul in lipsa...mai stii?ca la astia se poate orice.Laura n-ai voie sa dai apa la soareci decat atunci cand cuplul nostru te emotioneaza foarte tare ,asa ca ...ai de asteptat .Tu vezi cate ep trebuie sa astepti pana vezi un simplu pupat?Sau vorba Luizei asteapta o furtuna sa-i inmoaie bine si deabea atunci mai pupi ceva..

    0
    0

  • maria pe 16 Mar 2009, 22:36
    asi

    Si chiar daca ar fi asa cum spui tu Laura tot ar insmna ceva deoarece Demir a spus cadva citez: Imi place sa-l pierzi si el sa revina la mine iar eu sa-l pun la locul lui. Fetelor va spun Noapte buna !!!!!cineva imi sufla in ceafa sa nu abuzez de noroc si trebuie sa-mi fac somnul de sanatate , ne vedem maine dimineta!!!!Va urez o noapte linistita la toate!!!!!Pupici !!!!!

    0
    0

  • laura pe 16 Mar 2009, 22:19
    Asi

    fetelor eu cred ca banutul e cel de la colier pt ca daca va uitati bine la secventa Demir tine banul exact de veriga aceea care se introduce pe lant...parerea mea...nu ma luati prea tare...ca-s mai emotiva si ma apuc de dat apa la soricei :))

    0
    0

  • maria pe 16 Mar 2009, 21:51
    asi

    Hai ca s-a mai animat atmosfera si n-a trebuit sa mai dorm in cizme ( hait fac ce fac si tot la Asi ma gandesc) Buuuuuuuuun banutul sigur nu este cel de la gatul lui Asya, acela avea un lant special facut anume de bijutierul batran , pt . Asi. Va mai amintiti cand a vrut sa dea cu jula Zya ca era sarac nevoie mare ??? cum l-a sunat pe Demir sa-i spuna ca lantul este la el (adica la bijutier)??? Banul din mana lui Demir parca spune : Hai gaseste-l si destinul ne mai da o sansa sau in cel mai rau caz sansa este la copilul meu. Juridic vorbind cred ca nu au divortat deoarece Demir cel trist nu a fost de gasit sa semneze actele asa ca in puii mei trebuie pana vineri sa dam cu presupusul si sa jucam poker pe sudalme!!!!! Cine are Quinta royala sa injure cel mai tare dar sa castige cel cu careu de dame ca la casa lui Ishan bey sunt tare multe!!!!

    0
    0

  • Luiza pe 16 Mar 2009, 21:47
    Paulette

    Cred ca au divortat, altfel nu ar fi scris numele parintilor Asiye si Ishan Kozguolu, cum s-o scrie.....deci pe ea o cheama Koz...nu Dogan..........de fapt si spune atunci cand anunta ca e insarcinata ca baga divortul...

    0
    0

  • luiza pe 16 Mar 2009, 21:36
    Asi

    Nici eu nu prea cred ca banutul este cel de la colier...practic era al copilului acum si nu cred ca l-ar fi instrainat.....problema este daca gaseste colierul pana la ceremonia sapunului, il gaseste dupa, isi da seama ca pustoaica e copilul lui...nu arata nici o secventa ca ar cauta colierul...astia se pare ca inteleg mai greu....stii expresia ,,ce nu intelegi, esti turc?" se pare ca ei percuteaza mai greu.....cel putin pana acum asta ne-au demonstrat, pana s-au sarutat au trecut 15ep, pana la sex 47...copilul l-au facut in ep 56....asa ca e de asteptat si cu ,,cazutul fisa"....trebuie sa urmarim starea vremii, daca va fi o primavara ploioasa si astia vor inota prin namoluri, vor fi facuti ciuciulete, s-ar putea sa se inmoaie si inima in ei si sa se mai sarute o data de or sa iasa fulgere si tunete si noi o sa-i iertam de cata inima rea ne-au facut...

    0
    0

  • tamara pe 16 Mar 2009, 21:32
    ASI - ganduri

    Cred ca am probleme serioase. Am ajuns intr-un hal fara de hal. Pe la pranz m-a apucat harnicia si am votat f. mult, dar cum ? Pe jumatate din "ecran", iar pe cealalta jumatate am formulat o actiune de cca 10 mild. lei. Ei si ghiciti la ce eram mai atenta ? Nu veti ghici. Totusi am gresit, de vreo 2 ori am votat vecinul cu nr. 27 - iar acesta daca ar avea bunul simt ar transfera voturile incasate dintr-o eroare umana lui Demir. Doar nu-si imagineaza ca erau chiar pt. el ?

    0
    0

  • paulette pe 16 Mar 2009, 21:29
    Asi. Pt fete

    Nici eu nu cred ca este banutul de la medalion, deoarece Demir nu ar arunca banutul pe care i l.a dat Asiei. Dar vreau sa ma lamuresc si eu: Asi si Demir au divortat sau nu? Si totusi cred ca sigur exista ceva intre Murat si Tuba. Timpul o sa ne dea dreptate. Pupii [O sa intru mai tarziu sa mai comentez pt ca acum e timpul sa stea si fata mea la calculator.]

    0
    0

  • vali24 pe 16 Mar 2009, 21:18
    asi

    Luiza .videoclipul e relevant.In princioiu daca l-as fi vazut pe Muratel prima data in Firtina nu mi-ar fi spus nimic ,nici nu as fi urmarit macar serialul, dar in Asi m-a cucerit,de fapt m-au cucerit amandoi prin ceea ce transmiteau dincolo de ecran.Are drepate Violetat in realitate Burcinela cred ca sufera si cred ca va suferi si mai mult cand se vor desparti,pentru ca sa ma ierte Dumnezeu, dar eu nu le dau sanse sa ramana impreuna.Nu stiu daca a fost tradus interviul pus de Paulette pe undevafiindca si el ne transmite multe.Eu l-am vazut demult dar nu l-am gasit tradus nici in engleza.Cat despre banut,cred ca nu-i cel de la colier,pare nou si mai cred ca Demirel il arunca pentru ai transmite Asiei ca este un nou inceput de drum ..Ihsan este prea cinstit si a trecut printr-o situatie de genul asta ca sa incerce smecherii juridice.In sinea lui nu-l condamna pe Demir si in felul lui il intelege,a fost favoritul sau si cred ca pana la urma va avea un rol important in impacarea lor(sa nu uitam scena din ep 45)

    0
    0

  • luiza pe 16 Mar 2009, 21:08
    Unde sunteti????

    Ce se intampla??Nimeni nu mai face nici o supozitie...Burcin a reusit sa ne reduca pe toate la tacere..am pornit-o prost de dimineata....de cand a pus Paulette clipul nimeni nu mai zice nimic.....ori cititi toate Orhan Pamuk si nu aveti timp de comentarii...am facut si eu o supozitie si nimeni nu mai zice nimic...ma asteptam la o ploaie de comentarii, eram pregatita sa fiu ca de obicei contra vantului.....Camelia, care este parerea ta despre banut? Ce crezi ca se intampla...Ai promis clip cu Disneyland si cand colo tu nu mai ne zici nimic ...

    0
    0

  • tamara pe 16 Mar 2009, 21:00
    ASI

    Hurrrraaaa, s-a insanatosit bolnavioara noastra. Nu cred ca banutul este oferta de pace. Cred ca este dovada gasita de Demir ca a pierdut-o "fiica" sa. (stiti cum a povestit fetita ca mama a primit de la tatal ei). Juridic vorbind nu putea sa dea alt nume fetei decat cea a tatalui, doar daca sunt divortati. Iar daca nu, si totusi are alt nume de familie, inseamna ca Ihsan - jurist fiind - a facut o smecherie juridica, ca sa nu poate avea Demir niciodata pretentie la fetita.

    0
    0

  • luiza pe 16 Mar 2009, 20:08
    Un exemplu ca si turcii cred ca e ceva acolo intre Tuba si Murat...sa fiti atenti la ultima secventa

    http://www.youtube.com/watch?v=U3Nh4lBTGwU

    0
    0

  • luiza pe 16 Mar 2009, 19:53
    Florina

    Nu cred ca am zis eu ceva despre talentul la scris si plictiseala....eu am vrut sa spun pe dos, ca aici nu conteaza talentul ci comunicarea, posibilitatea de a transmite ceva....cred ca ai spus-o in gluma, bataia era in alta parte....mie chiar imi plac toate comentariile, sincer, si al tau mi-a placut foarte mult. Paulette, m-a uns la suflet ce ai spus...merita, dupa o zi care ar trebui stearsa din calendar, pentru mine vorbesc....chiar mi-a placut......Maria, nu ma certa, acum am picat si eu acasa, mai aveam un pic si ma culcam la serviciu....Am remarcat divagarile tale filozofice si le-am aplaudat.....nu cred ca banutul este un semn de pace, m-am gandit la asta, prea era Demir cu ochii in lacrimi, de-o tristete cat un abis.....cred ca era ceva in genul situatiei cand a vrut sa se casatoreasca cu Zeynep, cand il intreaba Kerim intrigat de ca face asta si el spune ca si-a dat seama ca Asi nu merita, ca el renunta si se da la o parte.......si cred ca renunta prin acel banut la Asi, nu la copil....s-ar putea sa fie chiar acel banut si sa-l arunce in tuci si sa transmita mesajul, il arunc,nu-mi trebuie, nu ti-l mai dau, nu-l meriti, duca-se........cred ca e momentan, mai ne fierb turcii ...daca ar alerga dupa ea, ea s-ar impiedica, s-ar impaca si s-ar termina la ep.60.

    0
    0

Posteaza comentariu

Greu de citit? Regenerare cod